För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
heja heja din slökuk!!! ring mig när du har 5 minuter över. Puss påre
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Ja lite skruvande idag och en hel städning av garaget då vi är en mindre o har fått yta Dona med bilen och allt går bara framåt(fort). Lamellen får jag förhoppningsvis på måndag då jag skickade tillbaks min andra.
Skrev en lista nu i garaget. Detta är kvar till 100 % klar bil.
* Urtrampningslager * Olja till motorn * 1st slangkoppling till BTR * 2 bromsrör * 1 bromsskiva * 2 broms ok har ligger * Bygga för spakställ o låda * Sprit i tanken
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
förra bygget så stack ena wg pipan ut där nu är de ett tryckrör i vägen
Senast redigerat av Henka_ (4 juli 2011)
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Fixat på koppling och spakställs fäste nu och dragit nya koppar ledning till slavcylindern. Urtrampningslager kommer i morgon. Fixat bromsservo med back ventil. Ska till skroten i morgon och ta lite lister. Kirra startmotor också av öbbe, ska kolla så den rullar runt.
Sen en sväng till 59 o handla på bultar till bakre kardan och låda.
Ska upp 7 i morgon så man tar en hel dag i garaget och bygger klart nu. Mappning är nära nu.