2457
Sök

Inför: Rushracing Drift & burnout show +. Med utställning & efterfest Lördag 25Juni

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
18 juni 2011
The_Bucket_List skrev:
Antagligen topp packningen.
Den drar in vatten någonstans och går väldigt orent. Se va dem hittar i veckan.

Låter som toppackningen då. Tråkigt tråkigt. Men du har ju fan en vecka på dig ju. Tog en heldag då jag pappa och morfar byte den på min smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

250 Inlägg
18 juni 2011
Har lite bilder från träningen som var idag

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
18 juni 2011
Kroat skrev:
Har lite bilder från träningen som var idag

länk?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

250 Inlägg
18 juni 2011
kan lägga upp lite men vill ha tillstånd från Akki först, inte dom bästa bilderna men man får se lite hur de ser ut åså

686 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
Kroat skrev:
kan lägga upp lite men vill ha tillstånd från Akki först, inte dom bästa bilderna men man får se lite hur de ser ut åså

lägg upp de lungt. tack för du frågar innan;)

RushRacing

250 Inlägg
19 juni 2011
WHITE--RR skrev:
Kroat skrev:

lägg upp de lungt. tack för du frågar innan;)

Då gör jag det! (: så lite så (:

Här har ni länken http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=17960

har även filmer på driftingen men kan inte ladda upp dom pga att dom har ändrat här på garaget.

36 Inlägg
19 juni 2011
nu är det bara 6 dagar kvar tongue hoppas att det kommer mycket bilar på lördag big_smile Längtar till dagen/kvällen

Rush Racing

101 Inlägg
19 juni 2011
kollade lite de skulle bli dåligt väder men det är 6dagar kvar man vet inte riktigt

ska bli snyggare till sommaren

361 Inlägg
19 juni 2011
konstig fråga kanske men fins det toaletter mm på plats, verkar ju ligga i ett industriområde.

Mvh alltid nödig wink

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

250 Inlägg
19 juni 2011
Finns det inga toaletter tar jag med mig en potta som alla kan gå på :p då blir väl alla nöjda ^^

300 Inlägg
686 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
så länge det inte regnar och är torrt underlag är jag nöjd. för man vill ju däcken ska ryka mkt mer:D..
När det gäller toa finns det nog inne på företaget vi kan nog låna av dem. annars så finns det en skog vid platsen så det är bara till att ta med toa papper och gömma sig bakom ett träd;P haha.
Kommer ev finnas en liten husvagn på plats med kebab-Hamburgare & dryck på plats.

Mvh

RushRacing

16 Inlägg
19 juni 2011
Kan eventuellt finnas på plats med chevan.. om det inte råkar bli så att man blir full istället hmm

197 Inlägg
20 juni 2011
Vi är ett gäng från Mjölby som har planer på att åka ner.. de är iaf nu som de ser ut våra 2 skyline och 1 940 turbo..
dock har vi aldrig hört talats om denna träff och har lite funderingar på om de är värt att åka ner. de är ändå 18 mil för oss i inte så bekväma bilar =P va säger ni? är de värt de?

Köp skyline!

250 Inlägg
20 juni 2011
Ragga90 skrev:
Vi är ett gäng från Mjölby som har planer på att åka ner.. de är iaf nu som de ser ut våra 2 skyline och 1 940 turbo..
dock har vi aldrig hört talats om denna träff och har lite funderingar på om de är värt att åka ner. de är ändå 18 mil för oss i inte så bekväma bilar =P va säger ni? är de värt de?

OM det är värt?!?! Det är KLART det är big_smile När RushRacing gör något så är det alltid kanon kul och sjukt bra träffar åsåvidare! (:
Det här får ni verkligen inte missa wink

1 738 Inlägg
20 juni 2011
Kroat skrev:
Ragga90 skrev:

OM det är värt?!?! Det är KLART det är big_smile När RushRacing gör något så är det alltid kanon kul och sjukt bra träffar åsåvidare! (:
Det här får ni verkligen inte missa wink

Men banan såg inte så stor ut sad ? kanske har fel men är det bara körning i en 8:a?

Som sagt vi från mjölby har en bit att åka så lite mer baninfo hade inte vart fel hur ni lagt upp det big_smile

Ursäkta om man är krånglig men det kommer löna sig i slutet om vi dyker upp wink

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
20 juni 2011
Kan inte svara än om jag kommer, men ligger starkt om hjärtat att jag vill!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

www.teamunlimited.se
132 Inlägg
20 juni 2011
Finns det möjlighet till ström? Svårt att spela mycket och högt utan det smile

Team Unlimited
www.teamunlimited.se

686 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare
finns möjlighet tilll ström.
banan är snarare som 3st åttor som sitter ihop. bara att vi ej har bra bilder på den. kom ner tidigare så kan vi göra en annan bana fall ni vill. menar e ju inte så svårt att slänga runt lite koner för att ändra banan.

mvh Akki

RushRacing

1 738 Inlägg
20 juni 2011
WHITE--RR skrev:
finns möjlighet tilll ström.
banan är snarare som 3st åttor som sitter ihop. bara att vi ej har bra bilder på den. kom ner tidigare så kan vi göra en annan bana fall ni vill. menar e ju inte så svårt att slänga runt lite koner för att ändra banan.

mvh Akki

Det låter suveränt, vi tittar ner iaf wink ses på lördag!

Sök