Hoppas du gillar å tanka, för billigt går dom inte... Räkna inte med mindre än 1 liter/mil landsväg om så mormor kör med en äggkartong under gasen... I stan och vid lite mer inspirerad körning blir de lätt mycke mer, bara lite snabbare landsvägskörning kan skicka upp förbrukningen i 1,5 liter på min S6, å så stor skillnad tror ja inte de är mellan dom trots allt... Enligt audi så drar min S6 2,2liter/milen vid stadskörning, å de tvivlar ja inte en sekund på i en lite större stad, så som sagt, hoppas du gillar å tanka, bensinbolagen lär älska dej...
Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
2§ När du startar en ny tråd Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§). Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-