dtm 18" fälgar usa-front add on fram bakkjol takvinge baklampor med vita blinkers extraktor grenrör spridare med brygga luftfilter stereo basar slutsteg drifting ratt (köptes på elmia) mm
segt att folk inte kan skilja på mitt och ditt en fråga hur går det med försäkringen, om man usa front och saker på bilen, och som inte finns nytt att köpa längre
kolla i trelleborg där e ett jävla gäng som snor bilar som fan både volvo 740 o 940 som e stylade dom snode en polares 945 turbo som var stylad o dom tog en massa grejor på min bil med har du lust så kan du få mitt nummer så kan du få både reg nummer o namn på folk där nere som jag har fått reda på skicka ett mail bara så ska du få två namn o ett reg nummer
Kanske inte är så relevant för tråden men hur fan knäcker dom rattlåset på 740? Är ju i princip omöjligt? Och nej jag är inte ute efter tips hur man snor dom, men har kört ett par Volvo till skroten och går fan inte knäcka låset när det väl går i!
dtm 18" fälgar usa-front add on fram bakkjol takvinge baklampor med vita blinkers extraktor grenrör spridare med brygga luftfilter stereo basar slutsteg drifting ratt (köptes på elmia) mm
Kanske inte är så relevant för tråden men hur fan knäcker dom rattlåset på 740? Är ju i princip omöjligt? Och nej jag är inte ute efter tips hur man snor dom, men har kört ett par Volvo till skroten och går fan inte knäcka låset när det väl går i!
efter lite pill på tändningslåset kan man få ut hela låscylindern, sen är det bara mejsel som behövs för att köra. (även jag har kört endel bilar till skrot)
Det är ett gäng från trelleborg som håller på och stjä. De har även stjält en del från mina kompisar. De är alla hobby bla..ar vilket kanske inte förvånar er särskilt.
Det är ett gäng från trelleborg som håller på och stjäl, en av dem som är med men inte står nämnd här heter j------- j-------- född 1993. De har även stjält en del från mina kompisar. De är alla hobby bla..ar vilket kanske inte förvånar er särskilt.
ta bort personuppgifter innan nån ser, det är olagligt så du vet.