Jarlen skrev:finns det något deltagar lista på vilka som kommer??
ViiiC skrev:Cesso skrev:Mappade bilen igår hos dynotech.se , 392hp på hjulen blev det:D fan va härligt:DHärligt altså 400+ i motor, vad kör du bana... strippen... eller ville du bara ha en snabb cab att glida med
Cesso skrev:Mappade bilen igår hos dynotech.se , 392hp på hjulen blev det:D fan va härligt:D
chrizz skrev:Jag har uppdaterat förstainlägget i tråden med schema för dagen.
Cesso skrev:ViiiC skrev:Cesso skrev:Mappade bilen igår hos dynotech.se , 392hp på hjulen blev det:D fan va härligt:DHärligt altså 400+ i motor, vad kör du bana... strippen... eller ville du bara ha en snabb cab att glida med Haha en snabb cab att åka i bilen är fantastisk att köra,galet kul.sen så väger den endast 1,2 ton
chrizz skrev:Solfilmsmonteringen är inställd tyvärr (personliga orsaker vi inte går in på).Mvh
ViiiC skrev:Cesso skrev:ViiiC skrev:Härligt altså 400+ i motor, vad kör du bana... strippen... eller ville du bara ha en snabb cab att glida med Haha en snabb cab att åka i bilen är fantastisk att köra,galet kul.sen så väger den endast 1,2 ton hahahah Kan tänka mig, aah min väger inte långt ifrån 1.2ton det är lite gokart känsla ibland, men din bil är mäktigt!! värdig utställare
Cesso skrev:ViiiC skrev:Härligt altså 400+ i motor, vad kör du bana... strippen... eller ville du bara ha en snabb cab att glida med Haha en snabb cab att åka i bilen är fantastisk att köra,galet kul.sen så väger den endast 1,2 ton
ViiiC skrev:Härligt altså 400+ i motor, vad kör du bana... strippen... eller ville du bara ha en snabb cab att glida med