om du kör originala xenonkit så nej du kan ej använda dem, du måste då omkonverta xenonljus med ikke originala lampor, hade inte xenonljus på min bil, därför jag köpte dessa
B7 modellen är fan den mäst fina modellen hos Audi, den ser biffig ut samt devil eyes på andra bilar passar inte audi ska de va å inte som viss aha de på sina volvon :S, samma sak med angel eyes passar inte hso audi eller andra bilar tker jag
Troligtvis inte. De flesta eftermarknadsljus är till icke xenon. Det är väl bra mycket enklare och billigare. Kika på vad en strålkastare original kostar till din, och fundera sen om du vill betala det ggr 2 för att få lite dioder...
Annars finns det en kille i USA som säljer dessa, men då får du själv bygga in dom och dra lite el
någon som vet om det kommer komma till oss med original xenon
Du kan fixa dina originala xenon ljus på dem men det kan nog bli en hel del meck för att du ha ju automatiskt nivåreglering å sånt, så då måste du ta allt från den gamla lyktan och in i den nya. En vän till mig har gjort det, ganska bra med jobb men det blir jävla fin han tog all innehåll från originala lampan in till denna inkl. Projektor kulan för den är bättre på originala