3571
Sök

Eftersnack: Första Södertälje träffen av No Shame Racing 8/5

353 Inlägg
9 maj 2011
BlauMes, bra bilder! Tack, nu är kvällen räddad tongue

1 801 Inlägg
9 maj 2011
Galnt skrev:
BlauMes, bra bilder! Tack, nu är kvällen räddad tongue

Haha skönt att höra! tongue

3 Inlägg
9 maj 2011
Trevlig & lyckad träff smile

Hade även trevligt efter men fårstår dom som inte var me om så mycket aktion.
Hur som hälst ... Trevligt.
Ceep them coming smile

353 Inlägg
9 maj 2011
Swe-Flicka, va hände efter? va jag förstog så började folk rulla hem..

3 Inlägg
9 maj 2011
När då? Avslutades väl runt 10 va? Då drog jag i alla fall tongue

C20LET
1 041 Inlägg
9 maj 2011
Nu måste jag yttra mig lite!
Jag är en av de som va lite ledesen för att det var bara en förfest o inget riktigt fest efter, jag säger som de flesta, men för att vara rättvis mot båda teamet o människorna som kom dit så frågar jag er

Hur många av er som skriver att ni är ledsna/besvikna på teamet/gänget har försökt ordna en träff?

Hur många av er har tagit sig lite tid för att kolla en lämplig plats för vara i östört samt inte störa andra?

Några som har vart ute o kollat några bra platser?

Några som kom med tips på nån lämplig plats till teamet för att alla skall hänga där?

Nej det fanns inte en enda person som kom fram o gav nån förslag till teamet, så hur skulle det gå om teamet inte hittar nån lämplig plats för alla, hur skulle det hela gå till?

det skall var ris o ros när det gäller allt
Nu till teamet, personligen så tycker jag att det va lite taskigt att inte tala om att det inte blir fest/fika eller va det nu ni vill kalla det för.
Innan ni drog så kunde ni väl tala om för de som kom att det inte blir mer än en vanlig träff o ni har bara en privat fest efter.
Att bara dra där ifrån o lämna alla andra stående på parkeringen o inte säga det som det är är inte snällt.

Jag förstår att ni inte kan tala öppet här på  forumet om vad som gäller för att de har blivit hårdare nu än hur de var för 2-3år tillbax, men på nåt sätt kunde ni tala att det skulle enbart va en träff så alla kunde förstå.

i övrigt så va träffen lyckad upp till 100% om ni frågar mig o den kunde inte har gått bättre helt enkelt, men som sagt lite som saker som ni borde vara lite mer ärliga eller öppna om o säga det som det är o inte smyga iväg o låta andra stå där som fårskallar.

nu tycker jag att vi borde blicka framåt o se fram emot nästa träff o för de som vill ha lite mer än vanlig träff så får ni antigen kolla några andra träffar eller så hjälper ni till att hitta några trevliga ställa att vara på som träff plats, för att bara sitta o gnälla lär inte hjälpa alls.

stavfel? ah vem bryr sig!
PS jag skall fan ha min vaniljmunk på nästa träff

MVH/Rawad
Senast redigerat av Rawad (9 maj 2011)

Vi tycker olika vet jag, that's it

353 Inlägg
9 maj 2011
Swe-Flicka skrev:

ja men jag trodde att du menar att det var nått efter det wink

3 Inlägg
9 maj 2011
Galnt skrev:
Swe-Flicka skrev:

ja men jag trodde att du menar att det var nått efter det wink

Jasså du menar så smile Ne inte vad jag vet i alla fall hahah

157 Inlägg
9 maj 2011
Trådstartare
Rawad skrev:

Hur många av er som skriver att ni är ledsna/besvikna på teamet/gänget har försökt ordna en träff?

Hur många av er har tagit sig lite tid för att kolla en lämplig plats för vara i östört samt inte störa andra?

Några som kom med tips på nån lämplig plats till teamet för att alla skall hänga där?

MVH/Rawad

Jag har gjort det och det funkade bra. Men nu visste jag att det va stängt i Nykvarn.

Eftersom ingen har bett om nånting så tror man ju att en ny plats är hittad, då det inte fanns någon information om nåt annat.

Alltså, eftersom jag själv har varit med i många år så vet jag att det är dåligt med platser runt om Södertälje, jag snackar absolut inte skit om NSR men tycker bara att man borde ha gått ut med att det endast blir en träff och inget annat om man inte har en ny plats då många förknippar Södertälje träffarna så som dom alltid har varit.

Det krävs ju så lite att berätta det och då hade inte folk förväntat sig nånting heller.

Mvh Danne

353 Inlägg
9 maj 2011
Men snälla folk, kan vi inte lämna de här nu. Många är besvikna att det blev så och NSR har berättat anledningen. Danne, som du säger, de kunde ha sagt de tidigare. Men nu blev det som det blev, de försöker lösa allt på bästa sätt.
Så snälla folk sluta gnäll och kom till nästa träff med lika bra humör som igår. Jag är nästan säker på att NSR läser igenom allt och kommer göra allt på bästa sätt.
Det var ju fortfarande bra träff, så sluta vara negativa...säsongen har precis börjat så vi ska inte avsluta den efter första träffen!
MVH /Semjon

C20LET
1 041 Inlägg
9 maj 2011
Turbo-Danne skrev:
Rawad skrev:

MVH/Rawad

Jag har gjort det och det funkade bra. Men nu visste jag att det va stängt i Nykvarn.

Eftersom ingen har bett om nånting så tror man ju att en ny plats är hittad, då det inte fanns någon information om nåt annat.

Alltså, eftersom jag själv har varit med i många år så vet jag att det är dåligt med platser runt om Södertälje, jag snackar absolut inte skit om NSR men tycker bara att man borde ha gått ut med att det endast blir en träff och inget annat om man inte har en ny plats då många förknippar Södertälje träffarna så som dom alltid har varit.

Det krävs ju så lite att berätta det och då hade inte folk förväntat sig nånting heller.

Mvh Danne

Danne inget är riktat till dig, jag pratade bara allmänt o jag vet när man ordnar en träff så är det alltid ont om platser, man har vart med om det, men som sagt den enda saken som de flesta är ledsna över att ingen talade om hur läget kommer att vara att det skulle enbart va en träff o inget mer.

o visst det var många som trodde att allt var så bra som året innan o ingen visste att nykvarn hade bomat igen o där av deras besvikels, o för att vara ärlig även jag trodde att det var grönt i nykvarn tills nån nämde att det va slut med nykvarn.

Förra året så åkte jag till många ställe för att hitta bra plats att vara på men hittar knappt nån plats som rymer alla, o man brukar säga så man tager vad man haver o är det bara en träff så duger det för många, o för de som vill ha mer får nog leta platser o hjälpa till med tips, annars får man dra på en annan träff helt enkelt!

MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it

243 Inlägg
9 maj 2011
Timp_aa skrev:
Trevlig träff. Och till Blue_celica
Riktigt bra gjort. Vart lite besviken på nsr faktiskt. Tycker ni ska leta efter ett nytt Cafe ist för att arra något ni inte klarar av tyvärr. Detta arra kommer inte locka dom större och snabbare bilarna som dök upp förra året
Tyvärr.

Tack så mkt! Rätt ska vara rätt smile

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288

161 Inlägg
9 maj 2011
Här kommer lite bilder jag tog på träffen, dock ville inte kameran vara med hela tiden men det blir nog bättre till nästa gång;)

OBS!! hemsidan är under total ombyggnad så vissa problem kan inträffa när ni ska se på bilderna!

http://www.dbfoto.se/Evenemangpage.html

353 Inlägg
9 maj 2011
Denniz-B, nice bilder!

German Engineering
9 083 Inlägg
9 maj 2011
Denniz-B skrev:
Här kommer lite bilder jag tog på träffen, dock ville inte kameran vara med hela tiden men det blir nog bättre till nästa gång;)

OBS!! hemsidan är under total ombyggnad så vissa problem kan inträffa när ni ska se på bilderna!

Snygga bilder smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

194 Inlägg
9 maj 2011
Denniz-B  "Tack för grymt bra bilder

138 Inlägg
9 maj 2011
Sjukt snygga bilder som vanligt Denniz-B smile

17 Inlägg
9 maj 2011
Snygga bilder
Fyfan vad Nissan GTR är fet, dödar allt

2 982 Inlägg
10 maj 2011
Rawad skrev:
i övrigt så va träffen lyckad upp till 100% om ni frågar mig o den kunde inte har gått bättre helt enkelt, men som sagt lite som saker som ni borde vara lite mer ärliga eller öppna om o säga det som det är o inte smyga iväg o låta andra stå där som fårskallar.

stavfel? ah vem bryr sig!
PS jag skall fan ha min vaniljRunk på nästa träff

MVH/Rawad

HAHA , Det var ett tag sedan som jag hörde ordet fårskalle smile

1 801 Inlägg
10 maj 2011
Denniz-B skrev:

Riktigt schyssta bilder! big_smile

Sök