Nu måste jag yttra mig lite!
Jag är en av de som va lite ledesen för att det var bara en förfest o inget riktigt fest efter, jag säger som de flesta, men för att vara rättvis mot båda teamet o människorna som kom dit så frågar jag er
Hur många av er som skriver att ni är ledsna/besvikna på teamet/gänget har försökt ordna en träff?
Hur många av er har tagit sig lite tid för att kolla en lämplig plats för vara i östört samt inte störa andra?
Några som har vart ute o kollat några bra platser?
Några som kom med tips på nån lämplig plats till teamet för att alla skall hänga där?
Nej det fanns inte en enda person som kom fram o gav nån förslag till teamet, så hur skulle det gå om teamet inte hittar nån lämplig plats för alla, hur skulle det hela gå till?
det skall var ris o ros när det gäller allt
Nu till teamet, personligen så tycker jag att det va lite taskigt att inte tala om att det inte blir fest/fika eller va det nu ni vill kalla det för.
Innan ni drog så kunde ni väl tala om för de som kom att det inte blir mer än en vanlig träff o ni har bara en privat fest efter.
Att bara dra där ifrån o lämna alla andra stående på parkeringen o inte säga det som det är är inte snällt.
Jag förstår att ni inte kan tala öppet här på forumet om vad som gäller för att de har blivit hårdare nu än hur de var för 2-3år tillbax, men på nåt sätt kunde ni tala att det skulle enbart va en träff så alla kunde förstå.
i övrigt så va träffen lyckad upp till 100% om ni frågar mig o den kunde inte har gått bättre helt enkelt, men som sagt lite som saker som ni borde vara lite mer ärliga eller öppna om o säga det som det är o inte smyga iväg o låta andra stå där som fårskallar.
nu tycker jag att vi borde blicka framåt o se fram emot nästa träff o för de som vill ha lite mer än vanlig träff så får ni antigen kolla några andra träffar eller så hjälper ni till att hitta några trevliga ställa att vara på som träff plats, för att bara sitta o gnälla lär inte hjälpa alls.
stavfel? ah vem bryr sig!
PS jag skall fan ha min vaniljmunk på nästa träff
MVH/Rawad
Senast redigerat av Rawad (9 maj 2011)
Vi tycker olika vet jag, that's it