blir inga 300 denna säsongen. Kör nog med Ställbar wastegate. v-kam, 3" från turbon med racekat och chippade boxar. blir väl kanske 230 iaf vid låt säga 1 bar ?
BrajjAxx skrev:
Ja de gröna r spridarna
Ja lmmen kam man bygga själv
beror på hur seriös du är, men original T kammen tycker ja i alla fall inte du ska köra med
Tänkte på en sak till. läste i dina specs att ditt grenrör var portat. hur gör du och var slipar du? gör det någon skillnad om man som jag bara har en 13c?
BrajjAxx skrev:
Micke3 skrev:
Okej, nae det blir troligtvis en v-kam
blir inga 300 denna säsongen. Kör nog med Ställbar wastegate. v-kam, 3" från turbon med racekat och chippade boxar. blir väl kanske 230 iaf vid låt säga 1 bar ?
BrajjAxx skrev:
Ja de gröna r spridarna
Ja lmmen kam man bygga själv
beror på hur seriös du är, men original T kammen tycker ja i alla fall inte du ska köra med
Tänkte på en sak till. läste i dina specs att ditt grenrör var portat. hur gör du och var slipar du? gör det någon skillnad om man som jag bara har en 13c?
BrajjAxx skrev:
Micke3 skrev:
Okej, nae det blir troligtvis en v-kam
Nae okej. får väl ta och byta till en lite större snurra när bilen är besad och klar men tror du att jag klarar avgasvärdena med 100cells alltså?
BrajjAxx skrev:
Micke3 skrev: