3506
Sök

Klippa eller bita av naglar?

1 808 Inlägg
29 maj 2011
äger ingen nagelsax, men en vanlig avbitartång funkar galant smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

496 Inlägg
29 maj 2011
Bättre att bita och spotta:) Fan annars tål man ju inget om man är för fin i kanten tongue

Lite of topic om er bil läcker någon typ av vätska. Hur gör ni då? Själv så smakar jag så vet man vad det är smile

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
29 maj 2011
Billy__bob skrev:
Lite of topic om er bil läcker någon typ av vätska. Hur gör ni då? Själv så smakar jag så vet man vad det är smile

Lukta brukar räcka tycker jag smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

496 Inlägg
29 maj 2011
LeafBox skrev:
Billy__bob skrev:

Lukta brukar räcka tycker jag smile

Smaka är det bästa tycker jag. man får ju tänka på imunförsvaret haha

12 086 Inlägg
29 maj 2011
ToTTeN skrev:
Klipper såklart. Oftast med avbitaren på jobbet.

Skönt att höra att de är fler som kör den metoden smile

Kung
603 Inlägg
30 maj 2011
Har alltid bitit av naglarna, borde egentligen sluta med det då dom ser helt missbildade ut till slut haha tongue

Ni som gnäller på skit under naglarna ni har då aldrig käkat på någon random matkedja som slutar på donalds, eller vilken snabbmatskedja eller resturang eller whatever för den delen, finns mycket smått och gott i maten smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 215 Inlägg
30 maj 2011
jag klipper naglarna.

och det är knappast så att jag spritar fingrarna så fort jag rört nåt.
jag kan ta in/ut en lössnus med fingrar svarta av skit medan jag skruvar.
vem fan har tid/lust att tvätta händerna när man kommer bli lika skitig direkt igen?

Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt &#9829;

409 Inlägg
3 juni 2011
kör med kniv eller avbitare beroende på om jag är hemma eller håller på med bilen...

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

92 Inlägg
3 juni 2011
svempus skrev:
kör med kniv eller avbitare beroende på om jag är hemma eller håller på med bilen...

Haha aj. Jag ryser bara av tanken av att skära lite för långt in med kniven. :p

Nagelsax funkar bra för mig, annars får dom växa tills dom går av när man mekar.

Svetsare
3 150 Inlägg
4 juni 2011
LeafBox skrev:
Ingen annan som brukar "klösa" av naglarna med den motsatta handen? tongue
Blir lite knivigt när ena handen är klar, och man inte har nå naglar på andra handen att klösa med men.

I slutändan måste man visserligen klippa dom ändå för det är rätt obekvämt tongue

Hahaha  fyfan vad jag skrattade åt detta inlägget!  :'D    Hände mig senast för några dagar sen  xD

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Too School for cool
110 Inlägg
4 juni 2011
Fy fan hela jag börjar skaka när jag läser om er som river/täljer bort naglarna.. Fy fan va äckligt, fobi för sånt där iaf det med tälja. Riva bort gör ju alla någon gång ibland, inte fan orkar man springa till saxen så fort de hänger lite nagel och de är väl ända gången man stöttar med käften.

Har växt ifrån det där nagel tuggandet.

Tycker för övrigt de är jävligt kul vilka diskussionsämnen man kan ha här på garaget, ett bilforum där man börjar diskutera hur folk gör med sina naglar? Snart kommer väl en tråd om skönaste kalsonger också smile

2 182 Inlägg
4 juni 2011
Beror på om jag har nått att klippa med wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 213 Inlägg
4 juni 2011
Jag klipper naglarna.
Äckligt att bita av naglarna. Naglarna är döda celler, som kroppen "slängt på tippen".

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.

Sök