tjohej..
har lite funderingar.
kom nämligen över en X1a för nån dag sen.
problemet med den är att den inte tar in skivorna.. har prova öppna den och kika, de jag ser att själva "skivföraren" som ska styra skivan in mot rotationshjulet ligger som "nere", samt att det som ska hålla skivan på plats där inne är nere oxå.. precis som att den tror att de är en skiva där inne.
vilket den tror oxå när man har igång den, då står det först "reading error" sen "mechanic problem" eller nå sånt..
någon som vet om de är något vanligt fel på dessa spelare?. problemet jag har här i kiruna är att vi inte har nån service för sådana grejer, vilket gör att man måste skicka iväg och böka.och då kommer de bara börja kosta mer än nästan köpa en helt ny liknande lirare...
en fråga till jag har,
fick med både IPOD och Blåtand adapter.. när ja kopplar in en IPOD i den så får ja musik jaa, men finns som ingen möjlighet vad jag märkt att de går å bläddra mellan låtarna så att säga..
nån inställning bara eller vad?.
det är den nyare versionen av IPOD adapter, och på hemsidan så står det att den ska stödja Avic-X1 och att den ska kunna bläddra mellan listerna...
den laddar heller inte min IPOD.vilket det oxå står att den ska göra..
nån som vet?