3049
Sök

Favorit-Wunderbaum?

Kejsare
547 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Som topic lyder, vilken Wunderbaum ligger er närmst om hjärtat? Kan ju börja bikta, Stars n Stripes (den med amerikanska flaggan på) är nog den godaste i mitt tycke. Är den slut på macken så duger Piña Colada, för den är mycket lik Stars n Stripes i doften

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Byggare
202 Inlägg
7 augusti 2006
Har än så länge bara kombinerat Vanilj och Melon så jag antar att det är min favorit. Fast börjar lessna på lukten faktiskt så det ska bli intressant och se vad folk kan rekomendera! smile

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

Kejsare
547 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Ah, ett hembygge wink.. Men vad jag kan minnas så är vaniljen lite väl sliskigt söt för min smak. Fast å andra sidan, säg en gran som inte är det tongue

stolt sosse!
61 Inlägg
7 augusti 2006
körde vattenmelon ett bra tag. men har övergått till jordgubb, luktar ricktigt gått big_smile men ja kan rekomenderar Stars n Stripes. ligger också varmt om näsan tongue

jävla moderat sida!

Kejsare
547 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Ja Jordgubb är det inga fel på smile

1 854 Inlägg
7 augusti 2006
Watermelon helt klart

4 571 Inlägg
7 augusti 2006
Stars n Stripes brukar jag köpa om det finns, annars blir det oftast vanilj

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
7 augusti 2006
Jordgubb är favoriten.. Kör alltid den.. (och eftersom svärmor jobbar på en bensinmack så fick jag en hel karta med jordgubbs granar när jag fyllde år) smile

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

Silentbob
43 Inlägg
7 augusti 2006
vattenmelon, har haft den ialla mina bilar smile

~ Rör min bil och jag stryper din hund ~

Rallytok
165 Inlägg
7 augusti 2006
Jordgubbe=)
Jobbade skift innan och jag delade skördare med en cigarill (stavning) rökande gubbe och det lucktade f*n i maskinen så jag satte dit en wunderbaum jordgubb.
Det luktade jordgubbe i hela hytten och han kunde inte sitta i den på en hel vecka.:-)
Jag tyckte att det luktade gött iallafall

Land Rover Freelander TD4 - Såld
Volvo 945 Se -93

Fartglad
336 Inlägg
7 augusti 2006
Jag köpte skogsfrisk för första gången och jag gillar den skarpt, så har jag inte vågat prova någon annan men vattenmelon låter gott iaf. Får köpa en idag. smile

Power without Quattro is useless!

755 Inlägg
7 augusti 2006
Har blandat kompot i bilen luktar ungerfär 20 meter från bilen om den är stängd!! mest jordgubb och vanilj på hjärtat

Yrkesförare
1 073 Inlägg
7 augusti 2006
Jag brukar köra vanilj men har hittat en nu som luktar jävligt gott. Bouquet eller nått heter den. Den e gul iaf.

7 augusti 2006
jag har många favoriter i min bil;D hehe, den som ligger starkast om hjärtat är ju vattenmelon, sen kommer jordgubb, fast den luktar fjortis men de är gott;D haha, sen kommer amerikagranen, blanda dom 3 så får du den god smak:) känner många som har gjort de:D

Member of GL performance club..
NORDIC R

BMW Power
2 362 Inlägg
7 augusti 2006
soppa lukten som kan komma in i bilen ibland. Det är min wunderbaum wink

BMW, bogsering med wire :/

159 Inlägg
7 augusti 2006
hehe den kör ja också på fugitive wink

Fisketokig
2 997 Inlägg
7 augusti 2006
Vaniljen funkar bra om man måste ha extralukt.

Fastnade direkt för nybilslukten, sitter kvar ännu men inte lika stark hmm

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

9 108 Inlägg
7 augusti 2006
Jag kör stenhårt på vanilj wink

524 Inlägg
7 augusti 2006
Hade en asgo förrut men har inte hittaden igen,,, kokosnöt va de,, va ju lite skeptisk när man såg den men fan va go den va.

Busdriver
389 Inlägg
7 augusti 2006
alla wunderbaums luktar skit, jag fattar inte hur man kan ha sånt skit i bilen, man sabbar inredingen för all framtid. örk

Sök