Vi från Sundsvall vart riktigt nöjd över träffen. Vi lättade och drog hem vid 17-18 tiden för att kunna komma hem för lite sömn innan jobbet.
Grymt mycket fina bilar och varierande åk som dök upp. Dock tycker jag att resan till e-Tuna vart lite seg. Trodde inte det skulle bli så många bilar som det vart.
Ska se om vi får upp nå bilder i kväll.
Lite synd att jag inte hade min bil med mig då jag hade dotter och familjen med så fick det bli hyrbil men vart ju en bmw i alla fall
Kunde inte vara med och i Thailand sammtidigt men jag verkligen hoppas att det kommer igen nästa år och att jag bli hemma för att kunna vara med. Grattis till en väl organiserade och lyckade träff.
Tummarna upp för en klockren träff!!!!!! Riktigt trevligt! Nästa träff är ett måste:)!
BIRGPPA : Jag tror det var du och jag som gasade lite mot varandra på motorvägen:) Min motorhuv åkte upp, därav vägkanten (tack och lov att huven åker åt rätt håll) Jag kunde inte hålla mig när du kom med fart bakifrån:)
Riktigt bra träff, det va helt klart värt att åke ner från Sundsvall. Tog en hel del bilder men bara med mobilen tyvär... Dessa ligger än så länge uppe på min bdb http://dayviews.com/#!/Bruden89/2011/5/22/