3208
Sök

Peugeot 306 GTI

En Peugeot 306 GTI -00 köptes hösten 2010. Jag hade länge tittat efter en bil med mycket potential för bana/sport. 306 GTI var ju ett bra val och så dök det upp en på Peugeot Sport Club's forums köp&sälj-avdelning som... Visa mer

40 837 Visningar
Uppdaterades senast 16 november 2013
603 Inlägg
6 april 2012
Trådstartare
#21
Det är långfredag och det snöar
... hmm

Men jag är ledig och jag har tänkt att montera ihop bromsarna, i alla fall fram för att få ner bilen på marken ståendes på sina hjul.
Då ska inte vädret få stoppa mig.
Är vädret och väglaget bra imorgon tar jag kanske den här bilen till Elmia.

Allt gick jättesmidigt att montera ihop. Allt bara stämde och flöt på, skönt att till och med en annan kan ha såna dagar.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-85988c307b91e31ee24531df4db5278e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-f1a51f4f5e92711c94e51b4d42207aec.jpg
Sportigt det blir vá!?

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-31f1033769a54636f77b8daee8ccc262.jpg
Även om detta känns lite märkligt...

Nu är hur som helst bromsarna fram ihopmonterade, bilen står på sina hjul. Det är provkört och funkar bra.
Skönt med en del avbockad och klar för att ta sig an nästa.
Nu får vi se om vi ses på Elmia imorgon.
Godkväll

In hoc signo vinces

603 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
#22
Fint värre! smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-5a70f0de86a0ff01ee64a8609b2c20a9.jpg

In hoc signo vinces

when ever - were ever
513 Inlägg
25 april 2012
#23
Det här ser ut att bli en intressant tråd. Lägger en prenumeration.
Lycka till! big_smile


Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
603 Inlägg
30 april 2012
Trådstartare
#25
Nu kommer en stor uppdatering med mycket info och bilder.
Men det är ju sådana uppdateringar i projekttrådar som jag själv gillar att dyka ner i så hoppas man kan glädja någon här nu.

I Lördags var jag i Stockholm och hälsade på Martin på FR Autosport.
bara att träffa den galningen IRL var ju trevligt, att få klämma och känna på alla grejer jag handlat av honom var ju ytterligare ett steg roligare.
Och sen att vi skulle meka min bil hela dan... ja ni förstår ju.

Så hade han även tvingat din en mer eller mindre handikappad Jocke som hade fått ett finger i ögat.
Även om jag tror mer på nån form av orgie och annat i ögat men den historien hör ju inte hit.

Vi började med att palla upp bilen och börja demontera.
https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-8477ece9d93d6998e0ec1f1cc357795b.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-ad80dca3f6e57b8eff6136a20f47eae7.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-f3eb6bacb0ae9c427ea7d7e42fb634a0.jpg
Det samlades mer och mer nerplockade delar bakom bilen smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-5f4e84655b5257d62ee6bf3a06cdae6f.jpg

Det flöt på bra och innan lunch var vi redo att plocka ner växellådan.
...Men nej... Här stötte vi på patrull.
En låssprint som håller armen till urtrampningslagret ville inte lossna.
Vi fick släppa det, ta lunch och ta nya tag med mat i magen.
Med mer och mer våld så fick vi loss lådan från kopplingen till slut. Med en känsla av att vi kanske använde för mycket våld och att något kunde ta skada. Men kopplingen skulle ju ändå bytas.
När vi granskade kopplingen så kunde vi inte förstå annat än att vi lyckats få lådan att lirka ur sitt läge utan att göra någon som helst åverkan på kopplingen.
Som sagt den ska ju ändå bytas men det var en skön känsla ändå.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-40433df58e013588293b420b4e23c66d.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-02975efdf2286ee00311132a996f7024.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-dab8b37436a20484f14357bf71892ade.jpg

Strategin var att stadga motorn underifrån med en domkraft och lyfta ner lådan.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b4ae3cf376360aa6fb598ee750bd9137.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-cbdb45219b1e7019912fef9ba6a866d3.jpg
Lirkande och trixande

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-52641da4df803cdbcf4391d767ee6927.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-729d01e3e9e9d0c5589d29cad77ed9d9.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-274621135975a2b4dcf417006250c105.jpg
Och rätt som det var så låg den där.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-820ee38503be8a62d87c32422b92be4d.jpg
Tomt...

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-01b93c996efd053005051299ac213f35.jpg
Redo att börja med jobbet med växellådan. En annan slutväxel samt diff ska i.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-513b7c6bbc2ecdd8a22823353c8d1f60.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-a9add83374ce35ded1406218df413932.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-82e9d24f4ab6e0dc28133cc8029056e0.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-2b58f14ec6442900da07e31a08df469e.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-260df197adbba22db3001a081fadf756.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-efc8b5fd8740118b3eeddfada429155c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-c15a7c2d5fb142b65db489b4a02e2cac.jpg
Det satt Martin och bråkade med.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-dd8bcdfe3d5e1f29dcafe844642ae7c9.jpg
En bakaxel skulle börja jobbas med där det ska dit nya dämpare och torsionsstavar.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-6e895b2483411c32cbbb647f0a7f3e85.jpg

Till våran glädjande förvåning får vi väl säga lossade allt inklusive orosmomenten med spännande torx osv. De excentriska brickorna fick vi ur och vi var glada.

Martin hade frambringat ett specialverktyg, avdragare för att dra ur stavarna, tillverkat av självaste legenden Clarre.
Tyvärr så hjälpte inte vårt glada humör efter framgången med det övriga eller specialverktyget.
Stavarna satt där dom satt sad

Det började bli eftermiddag och vi tittade på klockan och bestämde att lämna bakaxeln för en stund och börja plocka ihop lite fjäderben och koncentrera oss på att plocka ihop bilen.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-63b950e1c7cd6d423f24209be4ea0c5f.jpg
Koppling och svänghjul bort.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-3f70a60f874c5dadd8892f2086c269d2.jpg
4,1kg vs ca 6,5-7kg -jag tror jag sätter dit det blanka.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b1b5f3142a7f9990decf126c22573211.jpg
Jag fick den äran att krypa in och montera godiset.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b98f4cd0014ed34a3521ba66212c3036.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-d592483c80b2d24e6806dd84be2c409b.jpg
Och ny koppling på det.

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-570b992c35d31bf1477d45679107a6c0.jpg
Jag valde att montera dit de två produkterna överst i bild smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-ddf2ab14bf895e4ef2b8d729a0925eda.jpg
Under tiden pysslade Jocke med fjäderbenen och efter att iaktagit honom lite fick man bara känslan att han var på mammas gata.
Jag tror han kunde rabbla gångertabellen, spela Jeopardy, fundera på tjejer, kanske en supra, you name it.
Jag hade kunnat binda för hans ögon och han hade satt ihop de där benen perfekt.

Det blev riktigt fint..
Bildbevis på det:

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b1afb875aae1edb66685de20b01b0f24.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-9ff08b2812757162b84bdcd7760209a6.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-50d4d8a7f0c1e3f900b18ca3ed12cbbd.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-dfb3d9c703f5b2e52189209780047abf.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-98d5eb6a7af33598f421b859eae63fad.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b4c9a7acd3f535642a5eff3719b944e2.jpg
Här tror jag att jag väljer det högra alternativet. smile

Dagen avslutades alltså med bra flyt med väghållning framtill. Tyvärr så sitter stavarna kvar där dom sitter, och Martin saknade rätt avdragare till andra stocken i växellådan så där tog det tyvärr också stopp.
Efter lite serious-talk bestämde vi oss för att låta bilen stanna i huvudstaden och jag sätta mig på tåget hem istället för att plocka ihop bilen halvfärdig.
Martin får några dagar på sig med växellådan och ett nytt försök med värme ska göras på stavarna. Så i bästa fall blir bilen helt raceklar till Mantorp om en vecka.
Körklar ska den i alla fall bli. Det återstår väl att se hur hög eller låg den är bak när jag åker upp i slutet på veckan för att hämta bilen smile
Att vrida om nyckeln och ta den provturen längtar jag efter.

Sammanfattning för egen del av dagen är att jag lärt mig massor. Det har varit så intressant.
När detta projektet satte fart förra året så tänkte jag att jag självklart skulle göra allting helt själv och lära mig på vägen. Då visste jag förvisso inte ens vad en slutväxel är.

Det bär mig lite emot att lämna bort jobb, men detta blev en klockren kompromiss.
Hade jag gett mig på detta själv hade det för det första tagit ca 4 månader med bil på pallbockar. Jag hade troligen gjort sönder saker för en förmögenhet.
Nu har jag bara belastat Martin och Jocke med att nyfiket flåsa dom i nacken och frågat om ditt och datt.
Så nu har jag ett hum om hur det hänger ihop och vad som gör vad osv.
TUSEN TACK TILL MARTIN OCH JOCKE FÖR DEN HÄR DAGEN!
Och ett extra tack till Martin för suverän bra service och hjälp med inköp av prylarna.
Vi har haft regelbunden kontakt sedan i höstas och jag kan inte vara nöjdare än jag är nu.

In hoc signo vinces

630 Inlägg
30 april 2012
#26
Grymt detaljerat projekt!
Skall följas!

when ever - were ever
513 Inlägg
30 april 2012
#27
Garagejobb när det e som bäst o roligast 😃Hoppas ni får den klar i tid.


603 Inlägg
17 maj 2012
Trådstartare
#28
En lite eftersatt uppdatering av de senaste veckorna kommer här.
Bilen fick ju som sagt alltså lämnas i Martins händer och ca en vecka senare och ett par telefonsamtal fram och tillbaka per dag var bilen klar att köras och gick att startas med nyckel.
Det är en så rolig historia att jag måste berätta:
Martin ringde mig en kväll och frågade uppstressad om jag hade någon startkod eller liknande.
Jag fattade inte ens vad han pratade om, så svaret fick bli nej. "Hurså?" slank såklart ut mig.
-Jo svarade Martin, allt är ihopsatt och vi ska "bara" provköra. Men händer ingenting när vi vrider på nyckeln.
Jag kan tänka mig frustrationen. Jag vet ju bara frustrationen jag kände, ca 35 mil därifrån.
Senare fick jag ett så härligt meddelande. De hade inte kunnat hålla sig utan rullat igång bilen och den går brutalt bra.
Tror ni det är kul att höra det!? Ja. Men är det kul att vara 35 mil ifrån, samt slås av tanken att den inte startar med nyckel och ingen vet varför....
Dagen innan banträffen på Mantorp får jag reda på att Martin hittat felet, ett kabelbrott.
Bilen blir alltså raceklar och jag kan köra med alla vårens uppgraderingar på så när som torsionsstavarna.
Det får bli ett projekt att plocka ner bakaxeln och se till att få stavarna bytta vid lämplig tidpunkt längre fram.
Och då kommer jag även kunna få ett grymt sjysst stuk på den utseendemässigt, jag tycker den är väl hög bak nu.
Det är inget annat att göra än att sätta sig på första bästa tåg mot Stockholm. Provköra, le, tacka Martin. Ratta hemåt för att packa och komma i ordning för bankörning dagen efter smile
Jag tyckte jättemycket om min "nya" bil.
Jag hade sett fram mycket emot provkörningen just eftersom att jag inte hade en aning om vilken skillnad det skulle bli. Eftersom jag egentligen inte trimmat nånting. Ingenting som genererat en enda hästkraft extra. Jag visste bara att jag hade lagt ut pengar på uppgraderingar.
Jo såklart jag minns ju sen man var 18 och trimmade bilar per internet att nu har jag ju helt fel. jag har ökat ca 20hk. Jag har ju både sportavgassystem och sportluftfilter.
Min upplevelse av bilen var att det kändes som några extra hästkrafter. Inte sådär jättemycket effektskillnad när man trampade gasen i bott på landsväg.
Men desto positivare överraskad blev jag av karaktären. Mycket trevligare gång och mer "lättkörd" då det gäller inspirerande körning som innefattar lite växlingar både upp och ner samt rattande.
Dagen efter skulle det ju verkligen bli provat i de rätta förhållandena, på bana.
Känslan att åka iväg till Mantorp var fantastisk. Och väl framme och åka in på området var speciellt.
Mantorp är ju lite klassisk. Där har man ju gått från parkeringen utmed vägen in till Actionmeet och Gatebil mm. Nu var det jag som åkte där de fräcka bilarna åker. Okej det var kanske inte lika mycket publik och folk på gångstigen utmed kanten som när jag tidigare hade varit där men jag kände mig som en riktig racingchaufför.
Det var väldigt mycket bilar inne på området och besiktning och väntan tog tid.
Väl ute på banan var bilen nästan lite svår att vänja sig vid. Men efter några varv och med hjälp förstod jag ungefär hur man fick hantera bilen. Tyvärr råkade jag ut för ett missöde tidigt på förmiddagen. Plastfästet mellan kopplingsvajer och pedal sprack. Efter tänkande och uppfinningsrikedom och hjälp av goda vänner i Peugeot-klubben träffade någon på en eldstjäl som hade ny vajer och pedal (fas1) som visade sig ha mycket bättre logik än fas2 som satt på min original.
Så bilen blev körbar och jag fick några varv till på eftermiddagen.

Jag är mycket nöjd med karaktären på bilen. Såklart önskar man att skjutas ytterligare lite hårdare ner i stolen när man trycker gasen i bott ut på rakan men det tror jag man kommer önska även med 10hk till, 20hk till, 30hk till osv. osv...
De dagarna kommer nog en vacker dag smile

För några månader sen tänkte man att efter de här uppgraderingarna skulle bilen vara "klar"
HAHAHAHA
-jag hör er nästan där ute fnissa
Och jag skrattar åt mig själv jag med.
Projekttråden kommer få fler uppdateringar, det finns massor med saker i huvudet och listan kan göras hur lång som helst med mer eller mindre rimliga uppgraderingar som kommer komma.

Det är bara som vanligt en fråga om att motivera pengarna i varje uppgradering.

Nu har du läst nog med brödtext. Nedan följer lite ögongodis:

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-9be5e578729eaf7528811af6b761b0ab.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-8af9d555426b00bb1dfb2af46fdf6df3.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-6e6c0b22808478b99c7a149d0e772812.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-d1acb5b84e61081686664c84b43b99b4.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-0adfd8c63a68f04f61bd0edfa1a10352.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b8f94cb006ba47ab3398489096670636.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-463528d5bfa08143b136547be2c47268.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-f5c694bc02313f72a86e6777037fb86f.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-d1070bf603bce15b94ffae4857be3227.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-b23807fd5edf26a2c09e7fa2a52371ca.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-628e91a914268f421ceecbdabdaa294c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-0f9373d6dfb819848f4a7b0e640aeb55.jpg

In hoc signo vinces

489 Inlägg
6 juni 2012
#29
Grymt projekt! Kommer ev köpa en själv snart 99a. Hur är dom redan original mot andra bilar i 202 meter? hade en 205 gti och den låg jämt med audi a3 1.8t 240hk +
Kommer följa detta!


Arn Racing
194 Inlägg
6 juni 2012
#30
den spöar min nissan 200sx original så dom e bra drag i smile

Oh man, this is gonna hurt!

603 Inlägg
9 juni 2012
Trådstartare
#31
Steenzor skrev:
Grymt projekt! Kommer ev köpa en själv snart 99a. Hur är dom redan original mot andra bilar i 202 meter? hade en 205 gti och den låg jämt med audi a3 1.8t 240hk +
Kommer följa detta!

Tack! Riktigt kul o höra.
...i tider då man varit hos Svensk Bilprovning och fått en lista med sig hem så är det otroligt uppiggande med lite sån här läsning av dig och alla andra som följer tråden.
Det är väl bara att se det som en "att-göra-lista" för att sedan fortsätta med roligare skruvande.

Jag är så nöjd med Peugeot-original-utföranden.
205 gti är ju lättare så där vinner man en del.
Största anledningen att jag valde att lägga några kronor till för en 306 istället för 205 är hur den håller sig på bana (när det börjar svänga)
Samt att jag tycker inte riktigt utväxlingen i 205 original är särskilt trevlig. Alldeles för hög.

För att svara på din fråga, jag har tyvärr ingen tid på bilen i originalskick men den kör ifrån mycket som man inte gissar på.
Som Linus aka "Greenmeenie" (killen som inte har skrivit ett enda inlägg i min projekttråd utan att nämna hans egen bil) säger så vann jag i min Peugeot 306 gti -00 i originalskick på sånär som lättning ca 80kg och 98-oktan i tanken över hans Nissan 200sx.
Jag vill gissa att en 306 gti original vinner över en 205 gti original även rakt fram.
Ha det bäst!
//Sebbe

In hoc signo vinces

Arn Racing
194 Inlägg
10 juni 2012
#32
förlåt sebbe.. sad

Oh man, this is gonna hurt!

603 Inlägg
12 juni 2012
Trådstartare
#33
Greenmeenie skrev:
förlåt sebbe.. sad

Lugnt. No har feelings.
Bara skrattretande varje gång.
Ingen mer OT nu. Jag håller på o öppnar paket från England med motorfästen... smile

In hoc signo vinces

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
12 juni 2012
#34
Detta ska lätt fäljas! själv sugen på en peugeot GTI utav någon modell smile

Lycka till med projektet! big_smile

Allmänt körd i huvudet

603 Inlägg
19 juni 2012
Trådstartare
#35
FjonkeeN93 skrev:
Detta ska lätt fäljas! själv sugen på en peugeot GTI utav någon modell smile

Lycka till med projektet! big_smile

"Sebastian gillar detta!" smile
Vad roligt att höra, Välkommen ner i träsket. Jag kan varmt rekommendera 306an, just för att den är så kompetent redan i originalutförande.

Ska hålla utkik efter när det dyker upp en Peugeot i din ägo.

In hoc signo vinces

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
19 juni 2012
#36
zetec skrev:
FjonkeeN93 skrev:
Detta ska lätt fäljas! själv sugen på en peugeot GTI utav någon modell smile

Lycka till med projektet! big_smile

"Sebastian gillar detta!" smile
Vad roligt att höra, Välkommen ner i träsket. Jag kan varmt rekommendera 306an, just för att den är så kompetent redan i originalutförande.

Ska hålla utkik efter när det dyker upp en Peugeot i din ägo.

Aa jag har mest kollat på 306an smile
Finns ju 205 och 206 men dom är inte lika fina som 306 tycker jag smile

Update snart? smile

Allmänt körd i huvudet

603 Inlägg
19 juni 2012
Trådstartare
#37
FjonkeeN93 skrev:
zetec skrev:
FjonkeeN93 skrev:
Detta ska lätt fäljas! själv sugen på en peugeot GTI utav någon modell smile

Lycka till med projektet! big_smile

"Sebastian gillar detta!" smile
Vad roligt att höra, Välkommen ner i träsket. Jag kan varmt rekommendera 306an, just för att den är så kompetent redan i originalutförande.

Ska hålla utkik efter när det dyker upp en Peugeot i din ägo.

Aa jag har mest kollat på 306an smile
Finns ju 205 och 206 men dom är inte lika fina som 306 tycker jag smile

Update snart? smile

Isåfall röstar jag för 205. De är råa, med 405 mi16-motorn överraskar den många smile
Men när det börjar svänga så är 306:an överlägsen i originalutförande.

In hoc signo vinces

603 Inlägg
19 juni 2012
Trådstartare
#38
Angående update så kan jag viska lite om att det ligger ett paket hemma med nya motorfästen, ett paket med bromsdetaljer är på ingång.

Registreringsbesiktning är gjord och den är nu reggad för förare +1 passagerare. Så nu ska ännu mer rensas bakom förarstolarna och jag slipper tänka på att behöva återställa baksäten något mer.

Just i skrivande stund kom jag precis in från att ha mekat Peugeot inför ombesiktning. Jag har lite tvåor så som avgasvärden och styrleder mm att åtgärda.

In hoc signo vinces

603 Inlägg
26 juni 2012
Trådstartare
#39
Dåligt med uppdateringar nu tyvärr.
Jag har lite allmänt pill med punkter på ett besiktningsprotokoll som tar tid och måste prioriteras.

Idag fick jag avgassystem tätt ihop med original katalysator vilket förhoppningsvis ska få ordning på avgasvärdena.

Det fick firas lite med att riva ur inredning smile

Jag ber om ursäkt för tråkig bildkvalitét. Jag hade enbart tillgång till min mobiltelefon som kamera.
-Men vad är en projekttrådsuppdatering utan bilder!? tongue

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-261a5d295b104e31955f51835e1edd7d.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-4e49de2c1ee476e8b89705e5bcf8c8df.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-3083d9d9354a4b8442c5bb7b7e03bf73.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/50/49078/49078-3f13239c984a3ac8bd5c8cfaae7392df.jpg

Tidigare dokumenterad lättning är -77kg, dagens resultat blev -11kg. Vilket ger resultatet -88kg.
Dock så är det mer. Jag har inte vägt och jämfört uppgraderingarna i chassie, avgassystem mm.
Jag vet ju tex att bara svänghjulet är ca 2,5kg lättare än original. Vilket gör att jag egentligen är på över 90kg lättat. Vilket klingar trevligt i mitt huvud. Vi får se när det blir ett tillfälle att väga mer prylar smile

In hoc signo vinces

Hemmainstruktör
641 Inlägg
16 augusti 2012
#40
Riktigt roligt projekt verkar det som.
Dåligt med updates på sista tiden dock, gick den igenom besiktning?

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd


Sök