2395
Sök

Vad kan man betala och få ut av en suzuki dr 600 -85a?

669 Inlägg
24 maj 2011
Trådstartare
har hittat en suzuki dr 600 -85a som behövs fixas upp. snabbt räknat så under 1000 lappen att få fräsch igen.

frågan är då hur mkt kan man bjuda för den??

vad kan man få för en fräsch suzuki dr 600 -85a i nuläget?

väldigt tacksam för svar. mvh
Senast redigerat av snipercat (25 maj 2011)

Saabifierad
2 031 Inlägg
25 maj 2011
Jag har själv spanat på dessa hojar, får för mig att du skulle kunna få 11.000-15.000 kronor beroende på när du säljer den.

Beror helt på vad det är för fel. Att exempelvis byta styrlager är billigt men knivigt. Att byta packboxar är billigt och relativt enkelt om man vet vad man gör.

Vi säger att hojen du kollar på är i bra skick (hel och fin), originallack, gått kanske 4000 mil, stått still i kanske 2 år pågrund av slitet drivpaket och slitna däck skulle jag nog kunna tänka mig att den är värd runt 9000 kronor. Skulle nog ändå försöka få ner priset till runt 7000 kronor.
Senast redigerat av Slash (25 maj 2011)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

669 Inlägg
Saabifierad
2 031 Inlägg
27 maj 2011
Är det ett enkelt fel som du kan fixa, slå till.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

669 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
vart kan man köpa reservdelar till den? har letat men inte hittat nått,,

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
4 augusti 2011
snipercat skrev:
vart kan man köpa reservdelar till den? har letat men inte hittat nått,,

MCWeb(Johans MC i Göteborg)

Saabifierad
2 031 Inlägg
5 augusti 2011
Lelles MC går om man bara vill. Ebay borde också fungera.

Sök