Det är ju så att jag ska börja snickra ganska så snart med denna så snart det bara går Men nu har jag ju väldigt många frågor ang det hela men jag ställer iallafall den dummaste frågan man kan tänka sig. 240 är bara godkänd för 220hk och 275Nm och jag som ska ha en B5204T å den har ju 211hk och 300 nm så jag funderar då på om det finns någon möjlighet att göra så att bilen går att regga med t5an iallafall.. jo jag har läst å läst men blir då f*n inge klokare tycker jag. Det jag vet är att minimi kravena är ventilerade skivor och 1031an! ni som har vetskap om att preppa en 240 med t5a så får ni hemskt gjärna tipsa mig om alla möjliga knep ang bygget och då syftar jag inte enbart på min dumma fråga så klart Haha tack på förhand:P
Enda sättet att överskrida 220hk och 275Nm inom reglerna är att byta hela drivlinan och hela bromssystemet så du kan regga som ombyggt fordon. Mycket jobb för 25 Nm extra.
Enda sättet att överskrida 220hk och 275Nm inom reglerna är att byta hela drivlinan och hela bromssystemet så du kan regga som ombyggt fordon. Mycket jobb för 25 Nm extra.
Jo det var det jag befarade tyvärr Exakt känns väldigt lamt må jag säga men de e inget annat än å skrämma upp den lite då då