Hittat på facebook. Café Dammstugan, ett supermysigt ställe. Snart åter Öppet varje dag med kvällsöppet till 22 på onsdagar & torsdagar. Mötesplats för både trevliga motorcykel- och bilåkare.
Frågan är ju om detta är för ALLA fordon eller bara Jänkebilar/Customhojar
På Dammstugan träffas alla möjliga fordon men framförallt är det folk som gillar att åka, kolla på andras bilar & hojar. Sällan man ser någon som står med armarna i kors om du förstår vad jag menar. Det är trevligt folk som åker till stugan och man kan snacka med folk.
På Dammstugan träffas alla möjliga fordon men framförallt är det folk som gillar att åka, kolla på andras bilar & hojar. Sällan man ser någon som står med armarna i kors om du förstår vad jag menar. Det är trevligt folk som åker till stugan och man kan snacka med folk.
Låter bra de! Då kan man satsa på att dyka förbi på Ons ev
Att jag undrade berodde mest pa tex Lissmaträffen inte släpper in alla Klassikerbilar, trots att de påstår sig göra det. Vore trist att åka till Dammstugan och få ett trist intryck.
Låter bra de! Då kan man satsa på att dyka förbi på Ons ev
Att jag undrade berodde mest pa tex Lissmaträffen inte släpper in alla Klassikerbilar, trots att de påstår sig göra det. Vore trist att åka till Dammstugan och få ett trist intryck.
Det e till för alla som har bil hobbyn som intresse å ej e blyg å saklig å parkera rett ute på gräs plätten .....