Oväntad motorrenovering efter ras i 3:ans cylinder. Ny motor, smidda kolvar och 19T. Samt Coilovers och nya fälgar. Borta 18mån och nu tillbakaköpt
jimel skrev:Snygg bil och grillen såg ju riktigt bra ut!
Hamster skrev:här är man lat och inte byter koppling själv nää skojade bara
Rallyhalle skrev:Nu handlar ju inte den här tråden om min bil
Rallyhalle skrev:Härligt! Redo för mantorp nu då mao När man kollar på bilden blir jag ju liite sugen på en 9-3SS eftersom jag sitter o klurar på ny pendlarbil
lingua skrev:Rallyhalle skrev:Härligt! Redo för mantorp nu då mao När man kollar på bilden blir jag ju liite sugen på en 9-3SS eftersom jag sitter o klurar på ny pendlarbil Så redo man kan bli, hade gärna haft råd med värre bromsar i år med det fårbli ett vinterprojekt.Tycker definitivt du ska fundera på en ss, speciellt nu när det är köparens marknad.
Rallyhalle skrev:lingua skrev:Rallyhalle skrev:Härligt! Redo för mantorp nu då mao När man kollar på bilden blir jag ju liite sugen på en 9-3SS eftersom jag sitter o klurar på ny pendlarbil Så redo man kan bli, hade gärna haft råd med värre bromsar i år med det fårbli ett vinterprojekt.Tycker definitivt du ska fundera på en ss, speciellt nu när det är köparens marknad.Mm, problemet är att SS:en saknar en grej som en Audi A4 Quattro har
Hamster skrev:silver passar bra med bilens silvriga färg och bryter lite i dom mörka fälgar
lingua skrev:Hamster skrev:silver passar bra med bilens silvriga färg och bryter lite i dom mörka fälgar har du helt rätt i, funderar dock om man inte ska va lite mer djärv ändå.
Hamster skrev:lingua skrev:Hamster skrev:silver passar bra med bilens silvriga färg och bryter lite i dom mörka fälgar har du helt rätt i, funderar dock om man inte ska va lite mer djärv ändå.blått kan vara snyggt till en silvrig bil funderar dock på att lacka mina ok blåa
Mar1in skrev:Snyggt;)