3285
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

2 011 Inlägg
4 juni 2011
Trådstartare
Kanon smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen

957 Inlägg
4 juni 2011
streetdj skrev:
race for fun

har slutat att hålla i samlingen, kan vara därför

vet inte riktigt varför, men någon har klagat på deras volvo och saab bilar

då tappar man intresset

sedan hade dom haft ett stort evenemang i helgen i Malmö hamnen, kostade 150kr och var på en laglig bana med laglig drifting

många tyckte att det var inget att vara på och valde istället att stå på Hyllinge parkering, jävla wangan meet

det är så streetrace kulturen dör om man inte åker till dessa lagliga evenemang för 150kr

utan istället står och hänger på city gross parkering

idag Lördag kommer vi vara en gäng på 8 bilar som kommer att samlas på Väla vid 21.00

väder är dukat för träff

Du jag ahr en fråga  och jag tror att många andra undrar samma sak  HAR DU INGET BÄTTRE FÖR DEJ ?? Helt seriöst  det enda du babblar om är  fucikn  laglig bana och jävla wanga meet !! Kilen  till den där dragrace bana som är 201m har ingen lust att köra malmö bo är fan knapast där varför ska vi från hgb och l-a komma dit .Wanga meet är  en bil träff för japanska bilar somma som Street race  elelr va den heter den grejen i malmö fast ni har  alla bilmärke  .Folk gå dit var de vill du kan fan inte styra vart de ska gå och göra  alla har olika intresse min vänn . Jag ser varkigen inte varför  är du så jävla mtk på allihop här  pgv de fanns mkt  folk på wanga och tyckte att det var kul samt att dene träffen i malmö  sög odentlig  iallfall vad jag har läst att de fledta säger (var inte där så vet ej hur det var).Race för fan  hade  det föra året månda tyckte inte omd et rikti hurde  gjorde  alting i åg  händer det typ ingeting ner det gäller deras grejer  okej visst då få någon anan  ta i tag på det och ända  grejer få ingån livet för bilinträsserade . Så snälla lägg ner  och gnälla  på alting och alla  gör det du  gilar  gå dit du tycker bäst men sluta skiva  massa onödliga saker och klaga på alting och alla  ingen är perfekt  inte ens DU

MHV / Alen

957 Inlägg
4 juni 2011
jag kommer kanske ikväll  var ritki tröt igår efter jobbet så jag orkade inte men få se  ikväll är man ledig från alting

163 Inlägg
4 juni 2011
Transporter89 skrev:
streetdj skrev:
race for fun

då tappar man intresset

sedan hade dom haft ett stort evenemang i helgen i Malmö hamnen, kostade 150kr och var på en laglig bana med laglig drifting

många tyckte att det var inget att vara på och valde istället att stå på Hyllinge parkering, jävla wangan meet

det är så streetrace kulturen dör om man inte åker till dessa lagliga evenemang för 150kr

idag Lördag kommer vi vara en gäng på 8 bilar som kommer att samlas på Väla vid 21.00

väder är dukat för träff

Du jag ahr en fråga  och jag tror att många andra undrar samma sak  HAR DU INGET BÄTTRE FÖR DEJ ?? Helt seriöst  det enda du babblar om är  fucikn  laglig bana och jävla wanga meet !! Kilen  till den där dragrace bana som är 201m har ingen lust att köra malmö bo är fan knapast där varför ska vi från hgb och l-a komma dit .Wanga meet är  en bil träff för japanska bilar somma som Street race  elelr va den heter den grejen i malmö fast ni har  alla bilmärke  .Folk gå dit var de vill du kan fan inte styra vart de ska gå och göra  alla har olika intresse min vänn . Jag ser varkigen inte varför  är du så jävla mtk på allihop här  pgv de fanns mkt  folk på wanga och tyckte att det var kul samt att dene träffen i malmö  sög odentlig  iallfall vad jag har läst att de fledta säger (var inte där så vet ej hur det var).Race för fan  hade  det föra året månda tyckte inte omd et rikti hurde  gjorde  alting i åg  händer det typ ingeting ner det gäller deras grejer  okej visst då få någon anan  ta i tag på det och ända  grejer få ingån livet för bilinträsserade . Så snälla lägg ner  och gnälla  på alting och alla  gör det du  gilar  gå dit du tycker bäst men sluta skiva  massa onödliga saker och klaga på alting och alla  ingen är perfekt  inte ens DU

MHV / Alen

du är säkert en sådan som fortfarande hänger vid vägkanten på ättekulla i 2 timmar för att se skymten av en stylad bil, och sedan klagar, kör aldrig ett race själv

5 Inlägg
4 juni 2011
Jag blev lite sugen på att köra upp till väla har inte varit där innan smile ses ikväll smile

62 Inlägg
4 juni 2011
Jag kommer cool

Det är inte farten som dödar det är smällen
(it´s not the fart that kills it`s the smell)

hondaaaaa
411 Inlägg
4 juni 2011
Kommer också. Var rätt bra med snutar uppe på väla igår dock en besiktningsbuss också om jag inte har fel :p.
Fast den kom väl också till Ättekulla senare om jag minns rätt...

Old hondas never die, they just get faster!
"Learn to drive a slow car fast. Otherwise you'll just drive a fast car, slow."
Club JDM of Sweden

62 Inlägg
4 juni 2011
alex_bmw skrev:
Kommer också. Var rätt bra med snutar uppe på väla igår dock en besiktningsbuss också om jag inte har fel :p.
Fast den kom väl också till Ättekulla senare om jag minns rätt...

Har dom börjat med det nu också

hondaaaaa
411 Inlägg
4 juni 2011
ja verkar så, var typ 4 bilar som stog parkerade som det såg ut som dom var på rätt bra tongue Tänkte mest säga till så dom som inte visste det vet om det, iom att där var några väldigt trimmade bilar igår kväll, som jag har en känsla av att bes. männen inte lär tycka om hehe

Club JDM of Sweden

957 Inlägg
4 juni 2011
streetdj skrev:
Transporter89 skrev:
streetdj skrev:
race for fun

då tappar man intresset

väder är dukat för träff

MHV / Alen

du är säkert en sådan som fortfarande hänger vid vägkanten på ättekulla i 2 timmar för att se skymten av en stylad bil, och sedan klagar, kör aldrig ett race själv

Ska säga dej en sak  jag kör aldrig varför jo pgv jag lever på mott körkort  och då handlar det om CE korter för att förlura en sån jobb jag har nu  då har jag inte mtk kvar jo. Mitt CE körkort kostar  att ta mer än vad du har betalat  för din M5 och subarun  tillsamans  så tänk på det lite sen  gillar ajg inte stylade bilar det ska vara orginal :d men jaja  back on tropic

2 011 Inlägg
4 juni 2011
Trådstartare
Det verkar bli en del folk idag och det är skoj. Hoppas på mycket lek och gummirök.

Såg det nämnts om Malmö banan och visst är det bra att den finns, men personligen tappar det lite tjusningen med det hela. Det är bra med säkerhet osv, men själv gillar jag när det bränns gummi och höra de olika ljuden på bilarna. Stå nära vid starten osv.

Själv vill jag gärna ha en stor parkering där folk som vill snacka och titta på andras bilar kan göra det och de som vill se andra leka kan göra det. Då blir det inte någon som behöver bli sur/arg för att någon bränner lite gummi bland de andra bilarna utan det kan göras en bit bort, men endå under samma tak så att säga.

Själv kör jag väldigt sällan rakt fram, men tittar och lyssnar gärna. Tycker bättre om att köra en runda på lite kurviga vägar. Som Bullet skrev att man kör för sin egen skull.

Bli av med Blåbären kommer vi aldrig bli, men vi kan ha fan så roligt där i mellan.

Håller tummarna för en rolig kväll med mycket folk.

hondaaaaa
411 Inlägg
4 juni 2011
jodå hoppas på mer bilar idag än igår också big_smile

Club JDM of Sweden

957 Inlägg
4 juni 2011
Bullet--- skrev:
streetdj skrev:
Transporter89 skrev:

MHV / Alen

eller kör man bil för sin egen skull och inte lever på uppmärksamhet och att visa upp sig på dragrace som är så jättepoppis . tongue

+1big_smile

62 Inlägg
4 juni 2011
Kunde inte komma sad

2 011 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
Vart en del med folk och det var kul att se, för det var ju ett tag sedan. På väla så vart det en del, men kan gärna komma upp fler. Gärna några som vill leka också smile.
En bit på vägen så att säga smile.
Förhoppningsvis rullar det på och folk kommer.

Hade en bra kväll med fint väder och lek. Som skrivet tidigare så kommer det fler och fler förhoppningsvis.

Inga Blåbär vad jag kunde se, så det vart kanon.

http://www.youtube.com/watch?v=3Qa2HaMb97w
Senast redigerat av Clintan66 (5 juni 2011)

957 Inlägg
5 juni 2011
Clintan66 skrev:
Vart en del med folk och det var kul att se, för det var ju ett tag sedan. På väla så vart det en del, men kan gärna komma upp fler. Gärna några som vill leka också smile.
En bit på vägen så att säga smile.
Förhoppningsvis rullar det på och folk kommer.

Hade en bra kväll med fint väder och lek. Som skrivet tidigare så kommer det fler och fler förhoppningsvis.

Inga Blåbär vad jag kunde se, så det vart kanon.

http://www.youtube.com/watch?v=3Qa2HaMb97w

de blåbär kom 30 min efter ni  stack  i en civil V70  ser fan nästan helt oginal ut med

2 011 Inlägg
5 juni 2011
Trådstartare
Okej
Bara de håller sig borta ett tag smile
Senast redigerat av Clintan66 (5 juni 2011)

351 Inlägg
5 juni 2011
Mycket trevligt ikväll! Håll nu tråden ren från "ni-vet-vad" så den inte blir låst bara. Skitbra med en sånhär tråd så man vet vart man ska smile

55 Inlägg
5 juni 2011
Jävligt bra ös det blev ikväll !!

71 Inlägg
5 juni 2011
blir det kanske ikväll också? helgdag imorron.

Sök