Vill börja med att tacka tävlingsledning, funktionärer och domare för ett mycket väl genomfört event! Allting flöt på i ett bra tempo som också hade ett gott säkerhetstänk!
Vi hade även vädret på vår sida, satan så varmt o skönt vi haft det!
Kan någon delge oss vilka som fick priser i utställningen?
Jocke i sin V8:a försedda BMW vann iallafall välförtjänt driftingen, men det var otroligt jämt.. jag hade inte velat vara domare när det skiljer så lite mellan förarna!
Sen vill jag även promota och gratulera min bror Rasmus_94 här på garaget som i lördags fick sin driftinglicens! I kvalet hamnade han på plats 18 av 29, efter 10 mils helt legal övningskörning och en dags drifting på knutstorp.. mot förare som både haft körkort i 5, 10, 15 år och även tävlat i drifting regelbundet i flera år.. det är fan galet!
Även roligt att det blev 201m körningar! Min enda kritik dock är att gör sådana ändringar i tid och meddela tydligt om det direkt.. jag är säker på att uppslutningen på 201m skulle kunna varit större om detta besked getts tidigare.. det skulle tillex mycket väl kunna kommit ett gäng revanschsugna Team Bonnmeck-bilar efter en dag på Emmaboda de inte var helt nöjd med..
Synd också att det dröjer så länge tills nästa deltävling!
Mvh
Marcus Möller