2368
Sök

Dls kitsystem låter skit...

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
8 juni 2011
Trådstartare
Lonefox skrev:
960ns dörrsidor är inte lätt att få bra ljud i.
Nu har jag inga bilder på det men polarn har ett 6.5" Infinitykit installerat i sin och de spelar på bra.
Han modifierade originalbaffeln för att få det att funka.
Kan kolla med honom om han har ngr bra bilder....

Hade varit kanon om du kunde fixa bilder på de smile

Evil: Såpass länge? Och det innebär att ja pajjat hela kittet nu då när ja blåst på lite innan det är färdig inspelat?

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

16 197 Inlägg
8 juni 2011
speedfreak racing skrev:
Lonefox skrev:
960ns dörrsidor är inte lätt att få bra ljud i.
Nu har jag inga bilder på det men polarn har ett 6.5" Infinitykit installerat i sin och de spelar på bra.
Han modifierade originalbaffeln för att få det att funka.
Kan kolla med honom om han har ngr bra bilder....

Hade varit kanon om du kunde fixa bilder på de smile

Evil: Såpass länge? Och det innebär att ja pajjat hela kittet nu då när ja blåst på lite innan det är färdig inspelat?

nej nej.. saker går inte sönder om man spelar på lite innan de e inspelat men karraktären på just DLS ändras väldigt mycke efter inspelning smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
8 juni 2011
Trådstartare
gött å höra smile För enligt vissa så målar dom ju fan på väggen om man blåser på lite utan att det är riktigt inspelat, men då äre la bara kolla fasdelningen, rycka ner dörrsidan, ta kort och hoppas på att någon har ett bra tips på montering och sen hoppas på att de kan börja flytta lite luft smile

424 Inlägg
9 juni 2011
Tiger1978 skrev:
speedfreak racing skrev:
Tror du ja ä dum? Har vevat på alla jävla rattar som är, blir varken bättre eller sämre...

Trevlig attityd för att vilja få hjälp roll

Hade lite samma tanke där.. lol

424 Inlägg
9 juni 2011
Va de bara jag som reagerade på "Tätt och tätt vet ja inte, tätt mellan högtalare och baffel är de ju, men baffel är ju mer eller mindre i det fria på ena sidan... "... i det FRIA på ena sidan.. *host-host* tongue

Knalla iväg till Mekonomen o köp en 10M rulle me butyltätning vet ja!

"Inget bygge är starkare än den svagaste länken" är ju många (seriösa) bekanta med..
.. så då undrar jag hur el varför driver du ett ändå sånt fint kit me ett MDS steg roll
Senast redigerat av LiNx (9 juni 2011)

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
MAn tager vad man haver så att säga wink  Men får se va fan ja kan få till smile

Sök