3537
Sök

Stretchvinyl var köpa?

1 581 Inlägg
14 juni 2011
Trådstartare
Hejsan!
Eftersom jag inte tänker handla från Top n trim så tänkte jag höra om det finns någon affär som erbjuder typ samma super stretch vinyl? Eller om det finns någon annan bra vinyl hos någon handlare. Vill ha så lika orginalfärgen som möjligt i min bil så vill gärna kunna få provbitar för att hitta rätt vinyl.

16 197 Inlägg
14 juni 2011
varför inte top n trim?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 581 Inlägg
14 juni 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
varför inte top n trim?

Mailat fyra separata gånger under en två års period, senast i fredags om att jag vill ha provbitar vilket står klart och tydligt att det bara är att höra av sig om. Men inte fått ett enda mail till svars någon utav gångerna. Svarar man inte sina kunder på mailen så får det vara.
Senast redigerat av Fellow (14 juni 2011)

16 197 Inlägg
14 juni 2011
Fellow skrev:
evilaudio skrev:
varför inte top n trim?

Mailat fyra separata gånger under en två års period, senast i fredags om att jag vill ha provbitar vilket står klart och tydligt att det bara är att höra av sig om. Men inte fått ett enda mail till svars någon utav gångerna. Svarar man inte sina kunder på mailen så får det vara.

testat å ringa?

vet fler företag som e hopplösa när de gäller mail. men de e mest för att dom själva tycker de e opersonliogt.
Senast redigerat av evilaudio (14 juni 2011)

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 581 Inlägg
14 juni 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
testat å ringa?

vet fler företag som e hopplösa när de gäller mail. men de e mest för att dom själva tycker de e opersonliogt.

Nej det har jag inte gjort då jag tyvärr är en sån som gärna drar iväg ett mail om sånt här och inte ringer för att pladdra. Det går på 1 minut att dra iväg ett mail och man slipper stå och rabbla upp massa kontaktuppgifter osv. En bekvämlighet och jag anser att tar dem inte sin mail på allvar så kan dem ta bort den från sidan. Står ju faktiskt order per mail/telefon och då ska båda fungera felfritt i min åsikt.

PM Competition Team
711 Inlägg
14 juni 2011
Jag ringer alltid dom när jag beställer, har alltid blivit bra bemött och sakerna kommer som de ska.
Men varför inte ringa och framföra kritiken du har så de förhoppningsvis kan bättra sig när det gäller kontakten via mail.

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

1 581 Inlägg
14 juni 2011
Trådstartare
Ja jag får väl göra det, tycker det är risigt att inte svara på 4 mail men eftersom det bara verkar vara dem som har den enda riktigt bra vinylen så får jag ringa då istället.

1 581 Inlägg
16 juni 2011
Trådstartare
Fick till svars att jag skulle posta ett brev med ordern och lat som jag är så struntar jag i det då.

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
16 juni 2011
Fellow skrev:
Fick till svars att jag skulle posta ett brev med ordern och lat som jag är så struntar jag i det då.

Det skulle jag också ha gjort, order via brev? Stenåldern..

Pain is temporary, Glory last forever.

1 581 Inlägg
16 juni 2011
Trådstartare
Charles_ skrev:
Fellow skrev:

Speciellt när det står tydligt kontakt/order per mail och telefon.

Gladen Audio
2 388 Inlägg
16 juni 2011
Charles_ skrev:
Fellow skrev:

Ska dem maila över provbitarna på vinylen så han kan hålla sin ipad mot dörrsidan och se så färgen stämmer?

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1

1 581 Inlägg
16 juni 2011
Trådstartare
Frippe_L skrev:
Charles_ skrev:
Fellow skrev:

Ska dem maila över provbitarna på vinylen så han kan hålla sin ipad mot dörrsidan och se så färgen stämmer?

Menar väl att jag ska göra själva orderläggningen via brev var stenåldern. Men det var ju frågan om att dem ville ha ett kuvert medskickat med betalt porto för att dem ska bara vända tillbaka brevet med bitarna som jag förstått det nu.

6 851 Inlägg
16 juni 2011
Frippe_L skrev:
Charles_ skrev:
Fellow skrev:

hahahaha lol

ljudfantast
1 372 Inlägg
18 juni 2011
Fellow skrev:
Frippe_L skrev:
Charles_ skrev:

Menar väl att jag ska göra själva orderläggningen via brev var stenåldern. Men det var ju frågan om att dem ville ha ett kuvert medskickat med betalt porto för att dem ska bara vända tillbaka brevet med bitarna som jag förstått det nu.

Låter ju helt absurt. Ett etablerat företag kan skicka ett vanligt abrev med lite bitar på vinyl. De måste ju bara vara otaggade på att göra saker och ting gratis. Vissa människor kan bara inte det där med kundbemötande. De förstår inte att ett bra kundbemötande med alla kommer resultera i en god kundkrets i framtiden. Den marknaden de har kan inte vara speciellt massiv ändå.

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
18 juni 2011
michieff skrev:
Fellow skrev:
Frippe_L skrev:

Låter ju helt absurt. Ett etablerat företag kan skicka ett vanligt abrev med lite bitar på vinyl. De måste ju bara vara otaggade på att göra saker och ting gratis. Vissa människor kan bara inte det där med kundbemötande. De förstår inte att ett bra kundbemötande med alla kommer resultera i en god kundkrets i framtiden. Den marknaden de har kan inte vara speciellt massiv ändå.

TnT precis som Stoff o Stil vill ha in ett frankerat kuvert för att skicka provbitar, och jag förstår dem för annars skulle de få skicka provbitar dagarna i ända och inte fått lika mkt tid för deras andra jobb.
TnT klär ganska mkt saker med så de säljer inte enbart vinyl löst.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Sök