3045
Sök

Bilträff den 18/6 i brunna, kungsängen kom och visa upp ditt åk.

8 Inlägg
17 juni 2011
Trådstartare
Tjaba!
På lördag tänkte vi dra ihop till en bilträff. Det är alltid samma träffar överallt, race på samma ställen så nu gör vi något nytt. Vi träffas på en ny plats, med nya människor och framförallt nya bilar.
Kom och visa upp ditt vrålåk, visa vad du har under huven! Vi samlas i Kungsängen, Brunna på Coop Forumparkeringen kl 21.30, lördag 18/6!
Hoppas vi ses där! smile
Senast redigerat av Walle_350 (17 juni 2011)

42 Inlägg
18 juni 2011
kan nog bli trevligt bara det kommer lite folk smile

8 Inlägg
18 juni 2011
Trådstartare
det kommer att komma rätt mkt folkt faktiskt jag har lagt upp det på facebook och sen har jag hört från kompisar att det går rykten på stan om det, satt det är väll bara att titta förbi smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
18 juni 2011
Om ni kör nästa lördag då alla andra är midsommar-fulla, så dyker jag upp med min bil. Kan dock inte idag då det blir midsommarfirande en vecka tidigare tongue

Kul initiativ!!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

8 Inlägg
18 juni 2011
Trådstartare
vi tänkte nog köra varje lördag satt tongue

108 Inlägg
18 juni 2011
Hoppas det blir lite mer drag en igår i jakan, va inge vidare alls där..

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar

Masterworks
18 juni 2011
Funkar bromsarna som dom ska o vädret e ok så kanske man tar en tur ut till er träff?  cool

8 Inlägg
18 juni 2011
Trådstartare
ja man tycker att det kan bli bättre drag än i jakan det var juh bara kolla på han med röda skåpet vad var det för mupp omogen liten unge som precis fått körkort typ.

ja fan skulle vara kul vad har du för strul med bromsarna då? tongue

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
18 juni 2011
Walle_350 skrev:
ja man tycker att det kan bli bättre drag än i jakan det var juh bara kolla på han med röda skåpet vad var det för mupp omogen liten unge som precis fått körkort typ.

ja fan skulle vara kul vad har du för strul med bromsarna då? tongue

Kul att vi som arrangerar träffarna i jakan dyker upp på din träff, och att du säger att du ska få till större drag än våran träff?  Trodde detta var ett event där man träffar folk och snackar skit, inte vilken träff som har mer drag än den andra eller den mest välbesökta.

Jag ställer gärna upp med att ta med mig ca 20+ bilar på din träff inga problem, då jag bara tycker att det är skitkul att folk tar initiativet för en till träff i norrort smile

Edit: Ja fattar inte vad den där killen sysslade med, det blir att säga till honom nästa gång han dyker upp.

Nog om detta, lycka till med träffen och hoppas det blir lika stort som P-hus träffarna i jakan som folk från i stort sett hela stockholm (även andra städer) besöker varje fredag! smile

Mvh Andro TNM

108 Inlägg
18 juni 2011
jaa han i den röda bilen va väl lite väl omogen om jag med måste säga mitt, men men hoppas det blir lite gasa av ikväll i såfall

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar

8 Inlägg
18 juni 2011
Trådstartare
nej inte så det brukar vara bra drag på jakan träffarna men det känns som att det kommer bara mer och mer snorungar dit och det är väll dom oseriösa som man får säga till och försöka att få bort och det är väll det som är grejen med denna nya bilträff jag skulle till och med kunna tänka mej att man nån dag på en lång helg eller nått sånt drar ihop båda träffarna till en stor träff eller något liknande.

Inget elakt mot er andro men det är det jag får höra av många kompisar visst det är inte ni som arangerar träffen som är oseriösa det är ju de som kommer dit som är oseriösa och dom vill man ju ha bort.

8 Inlägg
18 juni 2011
Trådstartare
skulle vara kul om ni kommer tycker jag verkligen och skulle inte vara helt fel att lära känna dej mer andro vi har juh gått i samma skola och så men man vet juh bara vem du är och lite synd att du inte kan komma i helgen men hoppas du kan komma nån annangång smile

Masterworks
18 juni 2011
0zkar skrev:
hoppas de blir en mycket lyckad träff. + hoppas snorungarna inte kommer wink

de som är felet med jakan är att de är dåligt arrangerat och allt känns bara strul. liknande med racen efter träffen. är de samma personer som håller i träffen och racet ??

tyvärr kan man inte komma för man har tyvärr kört sönder båda drivknutarna på den tyska hingsten.

Förklara gärna vad det e som stör dig, jag upplever det inte så iallafall?

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
18 juni 2011
0zkar skrev:
hoppas de blir en mycket lyckad träff. + hoppas snorungarna inte kommer wink

de som är felet med jakan är att de är dåligt arrangerat och allt känns bara strul. liknande med racen efter träffen. är de samma personer som håller i träffen och racet ??

tyvärr kan man inte komma för man har tyvärr kört sönder båda drivknutarna på den tyska hingsten.

Alla efteraktiviteter som hållts dem senaste två månaderna på fredagar är INTE vi, vi kör andra dagar via sms, men tar inte upp detta då tråden kommer att bli låst.

Vad är det som är dåligt arrangerat på en i stort sett självgående träff i ett parkeringshus egentligen...? det är inte så att man går runt som poliser, folk BORDE kunna sköta sig och bete sig som vuxna människor.

Svar till trådskaparen: Absolut, om ni håller varje lördag så är det inte helt omöjligt att jag dyker upp och tar med mig resten utav gänget som håller i jakan-träffarna och efteraktiviteterna smile

Ni som klagar på träffarna och evenemangen är oftast folk som antingen kommer dit alkoliserade, leker själva bland bilarna eller inte ens deltar i efteraktiviteterna, och givetvis dem som stör sig på detta, och vi gör det bästa vi kan... det är INTE lätt att hålla en träff och det som sker därefter, man måste lära sig den hårda vägen...

Ses nästa lördag wink
Senast redigerat av Galic_Andro (18 juni 2011)

37 Inlägg
18 juni 2011
Kan någon berätta för mig vad den "Röda bilen" gjorde?!smile Jag blir nyfiken här då jag jobbade igår!

Bästa grabben ever!

TNM
89 Inlägg
18 juni 2011
kanske glider förbi, hoppas det inte kommer så mkt gamla volvos bara.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
18 juni 2011
hmm  Sammar fattar det hela i fyra ord   *suck*

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Masterworks
18 juni 2011
Simster skrev:

Tror inte jag såg en Volvo? Hahaha... lol

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
18 juni 2011
Masterworks skrev:
Simster skrev:

Tror inte jag såg en Volvo? Hahaha... lol

tongue

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

8 883 Inlägg
19 juni 2011
Låser och hänvisar till en evt eftersnacks tråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök