_lasse_ skrev:Ser ut som det ska bli kasst väder aja får hoppas dom ändrar sig till imorgon och även till ikväll
Jill skrev:Uppehåll och marken håller på o torka upp... Ser ut att bli en fin kväll!!
xlm skrev:Hur var det igår? Några bilder?
xlm skrev:Hade du kameran med dig igår Jill?
Jill skrev:xlm skrev:Hade du kameran med dig igår Jill?Ja, men blev tyvärr inga bilder ... var för lat (som vanligt) :p
xlm skrev:Jill skrev:xlm skrev:Hade du kameran med dig igår Jill?Ja, men blev tyvärr inga bilder ... var för lat (som vanligt) :pBuhuu, dålig stil
VIGGEE skrev:Var kul igår! Lagom start på något nytt hoppas jag
Hyperhead skrev:VIGGEE skrev:Var kul igår! Lagom start på något nytt hoppas jag Ja håller med, detta får vi fortsätta med.
VIGGEE skrev:Hyperhead skrev:VIGGEE skrev:Var kul igår! Lagom start på något nytt hoppas jag Ja håller med, detta får vi fortsätta med.Ja, vet dock inte vad som är lagom? Typ varannan lördag? Blir kanske lite tjatigt annars..
Hyperhead skrev:VIGGEE skrev:Hyperhead skrev:Ja håller med, detta får vi fortsätta med.Ja, vet dock inte vad som är lagom? Typ varannan lördag? Blir kanske lite tjatigt annars..Ja typ varannan hade nog varit kanon tror jag.
VIGGEE skrev:Hyperhead skrev:Ja håller med, detta får vi fortsätta med.Ja, vet dock inte vad som är lagom? Typ varannan lördag? Blir kanske lite tjatigt annars..
Hyperhead skrev:Ja håller med, detta får vi fortsätta med.