Galic_Andro:
Jag har full förståelse för att du är avigt inställd till eventet med tanke på det som hänt... Riktigt tråkigt att höra
![sad](img/smilies/sad.png)
, jag hoppas att det gick så bra det kan gå med att laga de skadorna som blev efteråt.
Grejen är ju att crusing värdarna ska inte släppa in fordon som inte är crusing berättigade eller hur man sak säga. Så du borde egentligen inte ha kommit in i crusing ledet. Nu finns det ju en massa små vägar att ansluta sig via som kanske är obevakade..
Sedan de som ger sig på bilar och förstör mm har inget där att göra, och Polisen gör så gott de kan att ta hand om dem osv. Polisen gör trots allt ett j*vla bra jobb under eventet...
Jag tror att om du skulle ge eventet en ny chans (fast jag har fullförståelse om du inte vill med tanke på det som hänt..) Så skulle du få en annan bild av det hela.
Kommer du i en super fin Americanare så ställ ut den på dagen på fältet, knalla runt och kika på alla bilar osv. Sedan kan du försöka få med den i "finbils crusingen" då är det i princip 0 fylla då den är vid 15-16 tiden om jag inte mins fel. Sedan parkerar du den på ett bra ställe och tar med dig en hopvikbar stol och hittar en skön plats i solen där crusing rundan går och bara kikar på de andra som kör.
Kommer du i en amerikanare som är i lite mera ”bruks skick” så kan du crusa hela natten om du så vill...
Kommer du inte i en amerikanare alls så parkera på besöksparkeringen på dagen och kolla in flygfältet. Sedan då området stänger vi 17 drar du lite gott käk någonstans, och parkerar bilen utan för crusing området. Och fram med den hopvikbara stolen och sätt dig och kika på de bilar som crusar runt.
Ha det gutt!
/mvh soyd