2879
Sök

Fast and Furious 6 har fått ett datum

German Engineering
9 083 Inlägg
25 juni 2011
Trådstartare
Då är det bekräftat med en sjätte film av The Fast and The Furious-trilogin smile

De som har Vin Diesel på facebook som fan page hade den möjligheten att ta del av informationen igår vid 22 tiden lokal tid.

Informationen har redan nåt webben så här: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=78994

Datumet är satt till den 24:e Maj 2013, memorial day 2013.
Senast redigerat av CarpeDiem (25 juni 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 239 Inlägg
25 juni 2011
CarpeDiem skrev:
Då är det bekräftat att en sjätte film av The Fast and The Furious-trilogin smile

De som har Vin Diesel på facebook som fan page hade den möjligheten att ta del av informationen igår vid 22 tiden lokal tid.

Informationen har redan nåt webben så här: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=78994

En trilogi består ju av tre filmer. Hur hänger detta ihop?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

4 767 Inlägg
25 juni 2011
Vettemannen skrev:
CarpeDiem skrev:
Då är det bekräftat att en sjätte film av The Fast and The Furious-trilogin smile

En trilogi består ju av tre filmer. Hur hänger detta ihop?

/Benny

Haha spot on! lol

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

German Engineering
9 083 Inlägg
25 juni 2011
Trådstartare
Jag visste inte ens om att en trilogi består av 3 filmer tongue

Tack för infot smile
Senast redigerat av CarpeDiem (25 juni 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

VIP Medlem
251 Inlägg
25 juni 2011
Lååter grymt!!! Måste bara se femman nu också (jag vet, jag e seg..) 

Tycker dock att 2an är den bästa som finns!! Och en annan som skulle kunna bli grym är att göra en film som utspelar sig mellan 1an och 2an, ni vet när han åker från LA till MI wink Hade kunnat bli riktigt grym i mina ögon! smile

Avstängd
1 714 Inlägg
25 juni 2011
Usch. Jag är inte ens intresserad av att se femman, filmerna blir inte direkt bättre..

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20080202231027/uncyclopedia/images/archive/1/11/20080202231407!Beating-a-dead-horse.gif
Senast redigerat av Emilius (25 juni 2011)

Fattig student
1 282 Inlägg
25 juni 2011
Star wars var med en triologi, men den började med film nummer 4 roll

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

1 353 Inlägg
25 juni 2011
Qziny skrev:

Tycker dock att 2an är den bästa som finns!! Och en annan som skulle kunna bli grym är att göra en film som utspelar sig mellan 1an och 2an, ni vet när han åker från LA till MI wink Hade kunnat bli riktigt grym i mina ögon! smile

finns redan en kortfilm som handlar om precis de, han hänger av sig polisbrickan o skaffar en r34 som han reacear ihop pengar med, sån den e redan klar wink

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
25 juni 2011
Men guud, nu får det vara nog. Alltså, är det samma regisör/manusskrivare?
Varför skulle vi vilja ha EN TILL, Efter 2:an så gick ju allt bara åt helvete ändå -.-

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

1 567 Inlägg
25 juni 2011
LeafBox skrev:
Varför skulle vi vilja ha EN TILL, Efter 2:an så gick ju allt bara åt helvete ändå -.-

Gick väl åt helvete redan i nr 1 när han brände kolvringarna eller tappa golvet i bilen.....Jag tappa mitt intresse i alla fall.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
25 juni 2011
940R skrev:
LeafBox skrev:

Gick väl åt helvete redan i nr 1 när han brände kolvringarna eller tappa golvet i bilen.....Jag tappa mitt intresse i alla fall.

Ja, det är ju inte realistisk för 5 öre, men dom handlade iaf om bilarna. Numera är det 1h drama/action, 30min EXTREMT orealistiska scener och 10min fina bilar.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
25 juni 2011
Det  blir ju en hexologi nu om det är 6 filmer. Frågan är om den ens kommer att vara värd att försöka se på..

Meldem
917 Inlägg
25 juni 2011
en 6a redan? har inte ens hunnit ladda ner 5:an.... om jag gör det

(&#9583;°&#9633;°)&#9583;&#8203;&#65077; &#9531;&#9473;&#9531;&#65279;

412 Inlägg
25 juni 2011
940R skrev:
Gick väl åt helvete redan i nr 1 när han brände kolvringarna eller tappa golvet i bilen.....

Win.

En häst har en hästkraft! Eller..?!

1 878 Inlägg
26 juni 2011
5:an var juh klart bäst utav dem. om ni inte sett den så gör ett besök på bion. bra action i 2timmar!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 juni 2011
Skulle aldrig få för mig att betala för att se en F&F film igen. Blivigt besviken varenda gång. Gjorde ett tappert försök och spanade in 4an på bio. Det är 2 timmar av mitt liv jag fortfarande aldrig kommer att tillbaks. Efter 20 min satt jag o väntade på att skiten skulle sluta så man kunde gå hem.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 juni 2011
Känns hittills som att Fast and the Furious-gänget har hämtat inspiration ifrån Getaway in Stockholm-gänget och strävar efter att göra uppföljarna snäppet sämre än de föregående hmm

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
26 juni 2011
själv tyckte jag 4an var bra men 5an slår allt.
vill ni bara se vanliga streetrace är det nog bättre att ni åker till några bilträffar..

~Andy~

957 Inlägg
26 juni 2011
+1
volvoandy90 skrev:
själv tyckte jag 4an var bra men 5an slår allt.
vill ni bara se vanliga streetrace är det nog bättre att ni åker till några bilträffar..

VIP Medlem
251 Inlägg
26 juni 2011
Crille88 skrev:
Qziny skrev:

finns redan en kortfilm som handlar om precis de, han hänger av sig polisbrickan o skaffar en r34 som han reacear ihop pengar med, sån den e redan klar wink

Jovars.. En 10 minutersversion wink Man vill ju se allt i detalj, hur han tar sig fram genom landskapen och när han fixar upp skylinen liitet mer än en omlackering smile

Sök