Mangisen skrev:ekelund88 :du e min nya garagekompis
ekelund88 skrev:Mangisen skrev:ekelund88 :du e min nya garagekompis jag vet ;D haha påtal om annat ojjjjjjjjjj va kul de e o steka 740 turbos med massa ladd på motorvägen;) m3 dödare o allt va de kallas här i staden
Stofer skrev:Vinterbilen besiktad med några enkla tvåor! Snö snart??
Andyy90 skrev:Stofer skrev:Vinterbilen besiktad med några enkla tvåor! Snö snart?? Det är då fan inte långt ifrån vad blev det för vinterbil?
Stofer skrev:Andyy90 skrev:Stofer skrev:Vinterbilen besiktad med några enkla tvåor! Snö snart?? Det är då fan inte långt ifrån vad blev det för vinterbil? Sierra! ^^
Andyy90 skrev:Stofer skrev:Andyy90 skrev:Det är då fan inte långt ifrån vad blev det för vinterbil? Sierra! ^^Fräckt! dock har du ju en evo som borde funka bra på vintern?
Stofer skrev:Andyy90 skrev:Det är då fan inte långt ifrån vad blev det för vinterbil? Sierra! ^^
Andyy90 skrev:Det är då fan inte långt ifrån vad blev det för vinterbil?
Stofer skrev:Andyy90 skrev:Stofer skrev:Sierra! ^^Fräckt! dock har du ju en evo som borde funka bra på vintern? Den har aldrig sett vägsalt och ska inte få göra de denna vintern här eller!
Andyy90 skrev:Stofer skrev:Sierra! ^^Fräckt! dock har du ju en evo som borde funka bra på vintern?
Stofer skrev:Sierra! ^^
Magda skrev:Va ganska mycket folk ute igår.
malaguti_fabbe skrev:passos skrev:malaguti_fabbe skrev:Åk till min privata BMW-träff i Jönköping istället Inget planerat här vad jag vet Haha... då åker man ju på fel håll i helgen då Japp, helt knas
passos skrev:malaguti_fabbe skrev:Åk till min privata BMW-träff i Jönköping istället Inget planerat här vad jag vet Haha... då åker man ju på fel håll i helgen då
malaguti_fabbe skrev:Åk till min privata BMW-träff i Jönköping istället Inget planerat här vad jag vet