2441
Sök

Volvo 740 allmän uppfräschning, 740in KLAR

En 740 jag köpte i April 2011 som jag sedan bytte bort ~ Februari 2012

Wärmland
124 965 Visningar
Projektet avslutat 25 april 2012
1 277 Inlägg
11 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

Hahah, du har ingen kompis som har något då? smile

Inte nåt bessat va ja vet, många isbilar i omlopp just nu big_smile

Hahah, inte av intresse wink har ju fan ingen sjö i närheten man kan åka på tongue

De e fan värt å komma hit te åmål, fint som tusan här big_smile

Wärmland
943 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

Inte nåt bessat va ja vet, många isbilar i omlopp just nu big_smile

Hahah, inte av intresse wink har ju fan ingen sjö i närheten man kan åka på tongue

Joo har att hört... För bli en tur dit nästa vinter smile

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
12 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

vf inte denna? big_smile ska få ihop min å slänga på isdäcken å plåga sönder den big_smile det är en fin bana går att hålla 100-120 med isdäck big_smile

Wärmland
943 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

vf inte denna? big_smile ska få ihop min å slänga på isdäcken å plåga sönder den big_smile det är en fin bana går att hålla 100-120 med isdäck big_smile

Har inga pengar till isdäck hmm

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
12 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

Ja köpte isdäck för skattepengarna till bilen lol värt alla dar i veckan, bytt motor på den nu också då stackarn blåste packninegn å skar big_smile

Wärmland
943 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

Ja köpte isdäck för skattepengarna till bilen lol värt alla dar i veckan, bytt motor på den nu också då stackarn blåste packninegn å skar big_smile

fan du får ju update:a projekttråden tongue

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
12 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

mja, inte orkat nåe big_smile nu sitter de iaf en A motor i med weber 36/36 fast ska göra så att jag kanske startar ett motorbygge, gillar bilen å vill ha kvar den som is-bil/bus-bil.

Wärmland
943 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

mja, inte orkat nåe big_smile nu sitter de iaf en A motor i med weber 36/36 fast ska göra så att jag kanske startar ett motorbygge, gillar bilen å vill ha kvar den som is-bil/bus-bil.

Lät inte dumt big_smile

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
12 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

Lät inte dumt big_smile

för den lär aldrig gå igenom bess som den ser ut nu.
va tvungen att värma å buckla ut huven för att få plats med förgasaren å svetsa igen allt som hette egr så den skall vara obessad big_smile

Wärmland
943 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

Lät inte dumt big_smile

va tvungen att värma å buckla ut huven för att få plats med förgasaren å svetsa igen allt som hette egr så den skall vara obessad big_smile

Lika bra att ha den som isbil då smile du får fixa en frän kam och porta å plana lite så den rör på sig wink

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
12 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

Lät inte dumt big_smile

Lika bra att ha den som isbil då smile du får fixa en frän kam och porta å plana lite så den rör på sig wink

näääe ja vill ha insprut då det är enklare å pula med tkr jag big_smile

729 Inlägg
15 februari 2012
sugen på addon fram hör av dig till mig annars smile

Wärmland
943 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
larsson740Gl skrev:
sugen på addon fram hör av dig till mig annars smile

Alla mina pengar får gå till bensin just nu tongue tankade nästan 20 liter i måndags, soppatorsk idag... Inte åkt mkt alls, 5-6 mil högst tongue Jävla tattare som slangar mad

Ööööööööööööh.....

Wärmland
943 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
Då var 740in bortbytt mot en skattebefriad 240 smile 79:a

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/383998_2045056945589_1819369355_1324128_1952323655_n.jpg

EDIT: Mod får gärna låta tråden vara kvar, projektarbetet i skolan detta... Dokumenterat och sånt smile
Senast redigerat av christAfer (18 februari 2012)

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
18 februari 2012
Men kör en liten tråd om denna i denhär ändra bara topicnamnet å lägg till 240 startar på sidan 12 smile

Wärmland
943 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
Men kör en liten tråd om denna i denhär ändra bara topicnamnet å lägg till 240 startar på sidan 12 smile

Vet inte om de finns så mkt att göra på denna faktiskt yikes Skulle väl vara ljud-"projekt" då isf smile

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
18 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

Vet inte om de finns så mkt att göra på denna faktiskt yikes Skulle väl vara ljud-"projekt" då isf smile

men då vill vi ha ett ljudprojekt big_smile å möjligtvis en hemmalack? smile

Wärmland
943 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

Blir inge ljudprojekt, blir bara dra stereo och slutsteg sen inge mer med de wink Lack kommer nog till våren big_smile

Ööööööööööööh.....

1 277 Inlägg
18 februari 2012
christAfer skrev:
cykelpump skrev:
christAfer skrev:

Blir inge ljudprojekt, blir bara dra stereo och slutsteg sen inge mer med de wink Lack kommer nog till våren big_smile

men basar å sånt blire la? (: angående lack så röstar jag på kalsongblå för dom passar så bra i det big_smile

Wärmland
943 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
cykelpump skrev:
christAfer skrev:
cykelpump skrev:

men basar å sånt blire la? (: angående lack så röstar jag på kalsongblå för dom passar så bra i det big_smile

Japp, ska köra ner baslåda imorn till säffle smile nej usch fyfan tongue oranget cool

Ööööööööööööh.....

Sök