Ännu roligare att se mamsen dins reaktion! Filma och lägg upp på tuben!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Syrran lånade kameran hon måste ställt om skiten, färgen gör sig inte rättvisa den måste fan ses live blev sjukt snyggt!
Men ställ tebax den då!
Grymt kul läsning! Jag blev inspirerad så nu går jag ner i garaget och river min ena Q4:a. Den ska bli orange busbil med Jägermeister-dekor tänkte jag. När har ni tid att komma förbi? ;-)
Syrran lånade kameran hon måste ställt om skiten, färgen gör sig inte rättvisa den måste fan ses live blev sjukt snyggt!
Men ställ tebax den då!
Grymt kul läsning! Jag blev inspirerad så nu går jag ner i garaget och river min ena Q4:a. Den ska bli orange busbil med Jägermeister-dekor tänkte jag. När har ni tid att komma förbi? ;-)
Haha ja när vi är klara med den här och du skrapat ihop en bunt pengar
Men ställ tebax den då!
En bunt pengar var det ja. 15st tjugor räknar jag som en bunt och det har jag liggande, så det är bara ni kommer hit och fixar till min cab!
En bunt pengar var det ja. 15st tjugor räknar jag som en bunt och det har jag liggande, så det är bara ni kommer hit och fixar till min cab!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!