Mycket intressant projekt Och skoj att du väljer honda maskinen. Orginalt och ny renoverad skall den borda nog ge 150 hp som den är orginal utan problem Lite inställningar och sånt till så går den nog att få pressad på lite mera heppar
Detta är vad jag hann med igår, plåten är rätt så tunn vid torpedväggen så de brände hål, och jag har aldrig problem med att fixa, men jag var lite för ivrig och brände på direkt utan att låta de svalna.. Så jag klippte till en plåt, som även fungerar som en förstärkning till den tunna plåten, så de inte buktar in när man trampar ner kopplingen sen.
Fixade även till en liten mojäng så jag kan ändra vinkeln .
Även ett till fäste för pedalstället, vet inte vad SFRO säger om att svetsa fästen i "strävan" till buren där vi även fäst rattaxelns fästöron.
När man trampar broms och koppling och rycker ratten, kanske inte är så bra.. Vad tror ni? Om de verkar lugnt så gör jag helst om det vänstra fästet för pedalstället, så det bir likadant som det högra.