Bromsarna monterade på supran och den får stå i vintervila nu. Ratten tillsammans ned navet blev också monterat.
De gamla oken har påbörjat ihopsättning med nya kolvar osv.
Sen blev jag rastlös igen.. Så kastade ur motorn ur reservaeron vi hämtade i sommras. Tanken var att sätta över den lite tillfälligt i min andra svarta aero så den får rulla lite samt kunna besiktas. Dessvärre valde jag att sälja av mina 6kolvs ok till 9000, för att få in lite kapital att fixa till det som behöver göras för att den ska kunna rulla i sommar. Lite sorgligt, men fick bli så. D2 har numera stora kitt till 9000, så kanske blir ett sådant framöver.
Blev original Suttit sänkisar innan, men hatar när 9000 får sådant gäddhäng bak.. Så tror detta kommer jämna ut sig lite mer, är ju endel vikt bak med ljudsystem och soppasystem osv..
Lägg gärna upp en bild sen på hur du fick till downpipen från turbon och ner Det är ju den bökigaste biten... Ska själv försöka bygga 3" Rostfritt från turbon och bak till sommaren.
Lägg gärna upp en bild sen på hur du fick till downpipen från turbon och ner Det är ju den bökigaste biten... Ska själv försöka bygga 3" Rostfritt från turbon och bak till sommaren.