precis har du boxen högerfram kant i motor rummet och samt svarta spridare och slutnr 007 på din lmm har du lh2.2
att byta hela härvan är lätt den går in på passagerarsidan genom torpedväggen och där sitter en kontakt du kan dela härvan från bilens härva men om du bytar till 2.4härva så måste den moddas så du kan andvända spridarmotståndet eller så skaffar du andra spridare och fortsätter att åka med 2.2 som jag ska göra och behåller orginal härvan, du kan följa mitt arbete här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2462674 har dock inte börjat med elen än men det är nästa projekt
precis har du boxen högerfram kant i motor rummet och samt svarta spridare och slutnr 007 på din lmm har du lh2.2
att byta hela härvan är lätt den går in på passagerarsidan genom torpedväggen och där sitter en kontakt du kan dela härvan från bilens härva men om du bytar till 2.4härva så måste den moddas så du kan andvända spridarmotståndet eller så skaffar du andra spridare och fortsätter att åka med 2.2 som jag ska göra och behåller orginal härvan, du kan följa mitt arbete här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2462674 har dock inte börjat med elen än men det är nästa projekt
jo men om jag byter HELA härvan ända in till boxarna så behöver jag ju inte kludda med spridarmotstånd eller ? dessutom går väll inte HELA härvan mycket längre än kanske säkringar o grejer?
om du tänkt åka med orginal spridare så måste du tyvärr modda och sånt även om du byter härva därför jag byt spridare för det finns ingen turbo härva med lh2.4 till 240 bara till 740 och den härvan är inte att leka med stor och krånglig, kommer ej ihåg vilket det ska vara men dt ska antingen vara hög ohm eller låg ohm du ska byta till men saab 9000 turbo spridare kan man andvända sig av, härvan går in på passagerarsidan och boxarna sitter vid passagerarens fötter och härvan är skit lätt att byta den går in där och man krokar av boxen och kopplar ur en kontakt som där motorhärvan går över till bilen härva
OM DU ANDVCÄNDER DIG AV 940INS härva så kan du bara koppla in den och köra fast den passar inte lika bra som 240 härvan, och om du ska andvända dig av din orginal härva och orginal spridare så ja då måste du modda in motståndet lika så om du ska ha 2.4 härvan och orginal spridare så måste du moda in motståndet