sockeers skrev:
Tokken skrev:
Fightertiger skrev:
Okey mister perfect.. Om du nu varit på så många bilträffar där Alkohol inte finns med.. Så får du nig gärna skriva det här så alla kan ta del av det..
Ja har med varit på ett par träffar och Ljuger om ja säger att alkohol inte finns med i bilden.. Skit snack..
Okey om de kan vara nå träff för nykterister och du råkade rulla in med din bil.. då kan ja hålla med..
Men fan knappt de..
Så va väldigt vänlig att förklara hur man ska få en träff som är så stor på en allmän parkering att bli alkoholfri..
Tack.
Behöver inte förklara mig ett piss för någon så spydig som dig.
Tycker bara att ska man ordna en seriös träff så GÅR det alldeles utmärkt att hålla alkoholen borta.
Men om det är en suparträff man ordnar är det ju ok.. men jag får väl anta att det inte är vad man är ute efter.
Skit samma nu men det är alltid gnäll om att folk skräpar ner med ölflaskor och annat.. Något jag inte kommer ihåg från de träffar jag brukade åka på.
Det handlar inte om man är nykterist eller inte.. Åker jag bil till en bilträff så super inte jag skallen i bitar på plats direkt.
Kan inte du förklara för mig hur man håller alkohol och fjortisar borta från träffar? skulle vara intressant att höra

Jag tror inte att det går att få en bilträff alkoholfri så länge den anordnas på en allmän parkering. Man är i så fall tvungen att hyra nån plats som man sedan spärrar av och har vakter vid ett insläpp, annars så får vi leva med alkohol och glasbitar samt en massa skräp. Någon annan som har nån idé om hur man annars kan lösa detta problem.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!