Kan säga att ja tror att de "VI" kommer ett jäla gäng med bilar från Skövde oxå Tror vi e upp i ca 9st nu iaf allt från Evosar å S4or å BMWs å min V70 bla hehe !
quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen
Kan säga att ja tror att de "VI" kommer ett jäla gäng med bilar från Skövde oxå Tror vi e upp i ca 9st nu iaf allt från Evosar å S4or å BMWs å min V70 bla hehe !
Låter helt underbart! Ni är i högsta grad välkomna boys n girls!!
Blir ju många från skaraborg som åker då:) kul , vet ni om att vi kör sammåkning från Skövde via Skara-Lidköping till Trollhättan?
Blir ju många från skaraborg som åker då:) kul , vet ni om att vi kör sammåkning från Skövde via Skara-Lidköping till Trollhättan?
Ledsen men ja e en av dom som inte har FB tyvärr ..kan vi anmäla oss på nåt annat sätt ?
Tjena grabben! Det med anmälan är snarare en frivillig intresseanmälan som gör det ett snäpp lättare för mig å göra beräkningar på antal som kommer till träffen! Den är absolut inget nödvändigt! Att du säger att du vill komma till träffen här i tråden är mer än nog! Du är varmt välkommen, ta gärna med dig alla du känner!
Ok ja ja tror vi blir ett gäng å de känns som gänget blir större å större hela tiden Vi e många som jobbar volvo å ryktet sprider sig snabbt när de e nåt kul å gång
quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen
Ok ja ja tror vi blir ett gäng å de känns som gänget blir större å större hela tiden Vi e många som jobbar volvo å ryktet sprider sig snabbt när de e nåt kul å gång
Hälsa gubbarna å se om du kan skriva ut å ge dem denna på jobbet!!!
160 anmälda är bra men jag tror vi e lite bortskämda med minst 300 så nu hoppas jag att ni som inte bearbetat era polare skall göra det! Säg till dem att det är nu de gäller! Sen när vi gjort detta så e sommaren slut så det är ingen höjdare å missa träffen