Detta knep fick jag höra på jobbet att om man värmer med en varmluftspistol så återfår plastdelar sin svarta lyster. Vilket i mitt fall fungerade utmärkt Resten är fixat men tyvärr så hann mörknet lägga sig före jag hann ta bilder
Har varit på jobb 4½ timme idag och drömt om nästa ljudbygge Men nu behöver jag hjälp!!
Hur strukturell är hatthyllans plåt för bilen? Tänkte kapa bort så mycket som möjligt men lämna en kant runtom som man sedan fäster en grov MDF skiva i. Sen är tanken att jag skall kunna ha 2st 12" i samma låda med en slot port i mitten.
Har varit på jobb 4½ timme idag och drömt om nästa ljudbygge Men nu behöver jag hjälp!!
Hur strukturell är hatthyllans plåt för bilen? Tänkte kapa bort så mycket som möjligt men lämna en kant runtom som man sedan fäster en grov MDF skiva i. Sen är tanken att jag skall kunna ha 2st 12" i samma låda med en slot port i mitten.
Alla svar är uppskattade!
Det är ju en Audi så det ända som håller upp bilen är väll hatthyllan men va fan, kapa och sätt en 22mm MDF bit och gör så att det är presspassning så ska det nog va lugnt men så skulle jag gjort iallafall. Det är din bil
Tack för alla som följt med i detta projekt och även jag kommer att sakna mitt skötebarn som jag haft så kärt i över 2år. Tack för mig i denna tråd och Jag välkommnar er till mitt nya projekt.