ja jag har fått erbjudande av en vän att byta min v70 classic -00a med 23K mil på mätaren mot hans s90 Executive -98 som rullat 18K dock finns det lite att göra på den så som att ställa på och skatta den. sen så har servopumpen börjat vina och det har börjat bubbla lite under lacken på bakskärmarna och på tröskeln under förardörren så det lär jag ju åtgärda så har man en väldigt trevlig bil sen. så vad jag undrar över är väl mest om jag ska lägga nå pengar imellan men jag känner att jag nog inte vill det med tanke på vad som behöver göras på bilen. min v70 är helt felfri å fräsch å ingen rost. så kom med tips å ideer på hur jag borde göra.....?
ja jag har fått erbjudande av en vän att byta min v70 classic -00a med 23K mil på mätaren mot hans s90 Executive -98 som rullat 18K dock finns det lite att göra på den så som att ställa på och skatta den. sen så har servopumpen börjat vina och det har börjat bubbla lite under lacken på bakskärmarna och på tröskeln under förardörren så det lär jag ju åtgärda så har man en väldigt trevlig bil sen. så vad jag undrar över är väl mest om jag ska lägga nå pengar imellan men jag känner att jag nog inte vill det med tanke på vad som behöver göras på bilen. min v70 är helt felfri å fräsch å ingen rost. så kom med tips å ideer på hur jag borde göra.....?
Du säger själv att du inte vill lägga något emellan, men om någon på ett forum säger att du ska det, kommer du göra det då?