I väntan på svetstråd så passade jag på att göra en variant på oljereturen, tror denna variant funkar bättre än den förra. Bygeln är inte det allra vackraste så den ska bytas ut mot en mer stabil bygel.
DHL kom iaf och knackade på dörren med nya 15 radiga oljekylen och ett filterflyttarkit
Efter ha provat lite varianter med returen så var det här "the final product". 2st AN6 slangar som kommer anslutas i tråget. Kommer sitta en 180graderskoppling på den vänstra så ingen av slangarna går på avgassidan.
Nån som kör med Link Knocklink här på Garaget? Ska ta å beställa ett sånt men har varken hör bra eller dåligt om dom, nån som har nått att komma med?
Hoppas på att få oljetråget senast måndag annars kan jag inte hämta ut det förrns 15:e Jan då jag drar iväg till grannlandet och jobbar i 14dagar + 3 kursdagar
Nån som kör med Link Knocklink här på Garaget? Ska ta å beställa ett sånt men har varken hör bra eller dåligt om dom, nån som har nått att komma med?
Hoppas på att få oljetråget senast måndag annars kan jag inte hämta ut det förrns 15:e Jan då jag drar iväg till grannlandet och jobbar i 14dagar + 3 kursdagar
Slänger upp bilder så fort jag kommer hem isf..
folk verkar vara någorlunda nöjda med det, kan verka lite känsligt ibland tycks det, folk som sagt att den reagerar på att man drar igen dörren osv.
hitta en länk för inkoppling osv (kanske inte behövs men)
Slänger upp bilder så fort jag kommer hem isf..
folk verkar vara någorlunda nöjda med det, kan verka lite känsligt ibland tycks det, folk som sagt att den reagerar på att man drar igen dörren osv.
hitta en länk för inkoppling osv (kanske inte behövs men)