Riktigt trevligt projekt=)
Kan berätta att jag också fixade oljeproblemet efter konstens alla regler men det räckte tyvärr inte.
1 1,2mm restriktor (juns är 1,4mm + pluggade ena hålet (precis som ditt diagram visar)
2 1/2 slang från toppen ner i botten delen som extra dränering.
Sen mappade jag bilen inga problem under mappning i bänk.
Provade sedan på gata = olja över allt=(
3 Provade att ta bort väggen i fram kant utav ventilkåpan, den till skvalp plåten är ju endast öppet i bakkant (så att oljan inte ska kunna samlas uppe i vevhus ventilationen.
Kan säga att det blev mycket bättre men när man varvar ut ett par växlar så kommer det ändå lite olja i catchtanken.
Har sett att Nittos restriktorer endast är 1,1mm.
En liten tanke ställare=)
Kan även tillägga att jag har en JUN pump och den pumpar förvisso lite mer än en N1 pump.
Så ser min ut under huven: