Ett projekt som dragit ut på tiden men hoppas på nytändning med motorbytet! Kommer köra med en 1JZ VVT-I motor, blir maxxecu, bmw låda m.m. m.m. Kommer förhoppningsvis kunna ses driftande på en bana nära dig i sommar ;)
Läst igenom hela tråden , ser riktigt bra ut får vi se om man ser den irl i sommar då , Uppsala är inte så stort prem lagd & hoppas på ny uppdatering snart! Mvh / Simon
Tack tack Är i uppsala rätt ofta så du kommer att se de^^ Har inte orkat ta tag och göra en update men körde bilen till jobbet idag så lite har det hänt sen sist Dock inge coils än men fjäderlös sålänge!
Nu har jag läst igenom hela tråden riktigt fint jobb du lagt ner på bilen prem lagd
Tack så mycket, kul att tiden som läggs ner uppskattas & att du tar dig tid å kikar igenom allt Tråden har dock varit död alltför länge nu så skäms nästan Men lovar update inom kort!!!
jävlar va fint det blir ! fy fan för folk som inte kan se skillnad på mitt och ditt. nackskott! måste fråga. var köpte du hella insatserna till usa fronten?
Snygg bil! Hade stryp fanskapet som snodde de om jag fick tag Pån :-) prem på denna
Tackar tackar ja riktigt idioter..
jonteringkvist skrev:
Blev kanon allt de där, hoppas det blir några börn filmer snart
Tack tack Har en ligger så får ladda upp den då^^
ironscull skrev:
Fan vad härligt med uppdate .... Men skulle fan nog också strypt fanskapet som snodde saker. Inte lätt å vara dum i huvudet Härligt härligt med nytt
Ja kändes som det var på tiden!! Yes
siiimooon skrev:
Surt att bli av med saker! Blir det Lunda i år med?
Självklart ;D
744GLT skrev:
jävlar va fint det blir ! fy fan för folk som inte kan se skillnad på mitt och ditt. nackskott! måste fråga. var köpte du hella insatserna till usa fronten?
Tackar Köpte dem från BDS bilakuten i Bollnäs, ringde och beställde hem dem! H4 insatser i alla, dyra dock.. men fint blev det
volvo-nissen skrev:
härligt att de löste sig med stölden!! vad kostade sargerna nya på volvo om man får fråga?
Ja försäkringsbolaget hjälpte till & löste det hela så grymt skönt Nu ska du få allt exakt^^ V-sida: VO1268674 963kr H-sida: VO1268675 989,75kr Så landade på 1953kr för båda
volvo-majkii skrev:
Jäklar sa bra det bli! Men fy fan för folk som plockar på andras bilar! Sånt skit som gör så man nt vågar parkera nån stans tillslut!
Thanks Nej riktigt besviken då det troligtvis var någon med en 740 som skulle ha grejerna...
undrar dock vad för strul du haft med grejerna från myranes skit med grejerna eller att få grejerna? nyfiken bara då dom är såpass dyra endå?
Tackar
Inge fel alls på grejerna jag fått så det är ju bra! Men det tar för lång tid, de har problem med leveranser av prylar vilket såklart är svårt för dem att fixa & sen massa sjukdomar.. Men tycker även de har slarvat, glömt skicka med smågrejer m.m.
Kan ju såklart vara jag som har maximal utur med såklart men det återstår att se 4 månader är ju inte acceptabelt även om jag blir kompenserad!
undrar dock vad för strul du haft med grejerna från myranes skit med grejerna eller att få grejerna? nyfiken bara då dom är såpass dyra endå?
Tackar
Inge fel alls på grejerna jag fått så det är ju bra! Men det tar för lång tid, de har problem med leveranser av prylar vilket såklart är svårt för dem att fixa & sen massa sjukdomar.. Men tycker även de har slarvat, glömt skicka med smågrejer m.m.
Kan ju såklart vara jag som har maximal utur med såklart men det återstår att se 4 månader är ju inte acceptabelt även om jag blir kompenserad!
okej ja låter ju verkligen inte alls acceptabelt hoppas du får en bra kompensation iallafal.