Eftersnack/Bilder: Kungens Kurva 30/7

Eddy Galen, inte dum.
30 juli 2011 · 1 324 Inlägg

Då var det eftersnack. Kan säga som en av arrangörerna att vi hade inte väntat oss så många bilar så nästa cruising blir det INTE genom en massa trafikljus.

Men jag tyckte själv att det var en av säsongens mer trevliga träffar pga stämningen.

BILDER!

Senast redigerat av eddhedd (31 juli 2011)

xXSammy
31 juli 2011 · 6 586 Inlägg

Nu var jag inte med på denna träff men åkte faktiskt ditt helt omedvetet.. Jo, de var jag som var lite attentionwhore vid 21 tiden eller vad nu klockan var.

Får VÄL vara mera duglig och kolla dessa forum mer noga och komma i tid i sånt fall..medvetande

big_smile

De/Dem
A4jownie
31 juli 2011 · 53 Inlägg

Trevlig träff! Synd att vi tappa bort varandra vid crusingen bara, eller så var det bara jag som va borta : )

shidapu Herr
31 juli 2011 · 851 Inlägg

Mycket trevlig träff.. tack alla smile Nästa gång ska jag försöka fixa ström så jag kan spela lite mera och under längre tid... smile

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
MrPontus
31 juli 2011 · 69 Inlägg

jag postar om det jag skrev i den andra tråden som blev låst så kanske responsen blir bättre:P

trevligt med ett gratis event, en slump att jag såg det en timma innan och dessutom kunde vara med smile

cruisingen kändes dock som en flopp för mig, man fick stå stilla mer än vad man rullade, så min Gixxer började bli lite varm, försökte ett tag slå av motorn vid röljusen men lät den sedan vara igång så att fläkten började snurra, men värmen bara strålade ut längs benen och hela kroppen, til och med styret började bli riktigt varmt.
nu hade vi blivit riktigt uppdelade, dom jag åkte med hade vänt en gång och skulle just vända en gång till och det blev mer och mer uppdelat, svetten rann, så istället för att svänga runt som alla andra gjorde så körde jag rakt fram, då var det någon annan på MC + någon EVO(?) minst som hakade på... med min stora ovana att köra inne i stan + ett tonat visir fullt av insekter i skymningen gjorde att jag missade lite med hur jag skulle ligga i filerna så av misstag så hamnade jag i filen som gjorde en helomvändning tillbaka med mitt nya följe hack i häl, haha...
fanns det någon plan/rutt över hur cruisingen skulle köras? hur skulle det den avslutas?
första gången som jag har varit med på något liknande smile

nästa gång tar jag bilen istället^^ (AC <3)

shidapu Herr
31 juli 2011 · 851 Inlägg

Nytt försök om en månad ?

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
A4jownie
31 juli 2011 · 53 Inlägg

MrPontus skrev:
jag postar om det jag skrev i den andra tråden som blev låst så kanske responsen blir bättre:P

trevligt med ett gratis event, en slump att jag såg det en timma innan och dessutom kunde vara med smile

cruisingen kändes dock som en flopp för mig, man fick stå stilla mer än vad man rullade, så min Gixxer började bli lite varm, försökte ett tag slå av motorn vid röljusen men lät den sedan vara igång så att fläkten började snurra, men värmen bara strålade ut längs benen och hela kroppen, til och med styret började bli riktigt varmt.
nu hade vi blivit riktigt uppdelade, dom jag åkte med hade vänt en gång och skulle just vända en gång till och det blev mer och mer uppdelat, svetten rann, så istället för att svänga runt som alla andra gjorde så körde jag rakt fram, då var det någon annan på MC + någon EVO(?) minst som hakade på... med min stora ovana att köra inne i stan + ett tonat visir fullt av insekter i skymningen gjorde att jag missade lite med hur jag skulle ligga i filerna så av misstag så hamnade jag i filen som gjorde en helomvändning tillbaka med mitt nya följe hack i häl, haha...
fanns det någon plan/rutt över hur cruisingen skulle köras? hur skulle det den avslutas?
första gången som jag har varit med på något liknande smile

nästa gång tar jag bilen istället^^ (AC <3)

Ja du såg bra svettig ut i backspegeln haha : )

Thunis
31 juli 2011 · 362 Inlägg

Får tacka för en riktigt trevlig kväll! big_smile

Det kom bra många fler bilar än vad vi vågat hoppas på big_smile Riktigt kul att det kom så många!

Finns det saker ni vill att vi ska förbättra skriv gärna smile

Hoppas alla hade det trevligt så syns vi nästa gång ny tråd kommer upp snart om de big_smile

BMW E30 "Thunis" (1988)
BMW 750 "V12" (1991)
wadde Tryck och pys-åka
31 juli 2011 · 884 Inlägg

Det var kul med den stora uppslutningen tycker jag.

Var jag däremot inte gillade och det var det några av er som inte kunde missa, är när FITTNYLLEN ska börja burna mitt bland bilarna.

Kom igen nu , tänk på andra bilar, tänk på snuten som surar ur, tänk på ungar som folk har med och inte minst tänk på att nästa gång så kommer jag ha med en egen påse grus och göra en launch-start med det utlagt på backen, riktat mot eran bil.

Och helst blir det ingen nästa gång, för ni är inte välkomna på träffarna som gör så. Åk en parkering bort å svina istället.

/end rant.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
evilaudio
31 juli 2011 · 16 195 Inlägg

wadde skrev:
Det var kul med den stora uppslutningen tycker jag.

Var jag däremot inte gillade och det var det några av er som inte kunde missa, är när FITTNYLLEN ska börja burna mitt bland bilarna.

Kom igen nu , tänk på andra bilar, tänk på snuten som surar ur, tänk på ungar som folk har med och inte minst tänk på att nästa gång så kommer jag ha med en egen påse grus och göra en launch-start med det utlagt på backen, riktat mot eran bil.

Och helst blir det ingen nästa gång, för ni är inte välkomna på träffarna som gör så. Åk en parkering bort å svina istället.

/end rant.

får man fråga va de va för bil??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
wadde Tryck och pys-åka
31 juli 2011 · 884 Inlägg

Två BMWs nånstans kring 2005 år modell. En mörkblå.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
evilaudio
31 juli 2011 · 16 195 Inlägg

wadde skrev:
Två BMWs nånstans kring 2005 år modell. En mörkblå.

undra när "folk" ska lära sig.. ??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
wadde Tryck och pys-åka
31 juli 2011 · 884 Inlägg

När jag lagt 100 spänn i skottpengar på bilar som burnar. Medelst sten.
Jävla trött på det. Inför varje träff så säger vi: "lugnt och fint, inte ölhävande och däckbrännande"
Men det ska vara så jäkla svårt varje gång.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
Rock-Star
31 juli 2011 · 2 982 Inlägg

wadde skrev:
När jag lagt 100 spänn i skottpengar på bilar som burnar. Medelst sten.
Jävla trött på det. Inför varje träff så säger vi: "lugnt och fint, inte ölhävande och däckbrännande"
Men det ska vara så jäkla svårt varje gång.

sikta på den mörkblåa BMWn nästa gång smile
kul o se dig dra på lite i stan smile , vi hade precis kommit tillbaka från skogen smile

kvalle hantverkare
31 juli 2011 · 59 Inlägg

trevligt kväll måste jag säga.nice med antalet bilar,ju fler ju roligare.fa vad man själv blir sugen på att skruva på bilen.tack för en bra kväll.crusingen var riktigt bra.helt ok linje(hamna i början så kom rätt).

det är inte hur man stavar, det är vad man menar
Opel zafira OPC "Zaffen" (2004)
Galnt
31 juli 2011 · 353 Inlägg

Måste tacka ALLA som kom, var grymt kul att se så många bilar redan på 3 träffen. Det kändes även lite speciellt att NSR-CREW kom på besök smile  Cruisingen blev rätt svår pga antalet bilar genom stan med MASSOR av trafikljus, så jag säger som eddhedd, vi kör inte samma runda igen nu när vi är så många. Tråkigt att behöva tappa bort så mkt folk med riktigt fina bilar, men det blir bättre nästa gång wink

BMWn som blästrar bilar (sorry om jag är för hård men...) GE FAN I DET!!! Ni hade tillräckligt med plats på parkeringen vid ica, sladda där hur mkt ni vill men inte bland bilar som kom till träffen. Om ni vill synas så ser vi er även på parkeringen mittemot!

Galnt
31 juli 2011 · 353 Inlägg

42emil, jag snor gärna bilderna om det går bra? smile

42emil
31 juli 2011 · 539 Inlägg

Galnt skrev:
42emil, jag snor gärna bilderna om det går bra? smile

Gör så. smile Lägger du upp dom nånstans så lägg gärna till mig som fotograf. wink

BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
Galnt
31 juli 2011 · 353 Inlägg

42emil skrev:

Galnt skrev:
42emil, jag snor gärna bilderna om det går bra? smile

Gör så. smile Lägger du upp dom nånstans så lägg gärna till mig som fotograf. wink

Absolut, fixar de wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang