3034
Sök

Vad heter filmen?

52 Inlägg
6 augusti 2011
Trådstartare
#1
Kom ihåg att jag såg en film i typ 3-4 delar för länge sedan (7 år kanske) som var antingen dansk eller norsk. Den började med att de 4 eller 5 killarna som filmen handlade om hoppade från en typ 5 metersplatå på ett bad när dom var unga, dom säger "nu hoppar vi" innan dom hoppar. Sedan i filmen när dom har blivit stora och börjar göra rån så säger dom samma innan varje tillslag, sedan i slutet på filmen så går det snett och dom några blir skottskadade tror jag, sen far en av killarna hem och drogar ned sig och lägger sig i soffan med en spritflaska bredvid sig för att försöka verka som att han har deckat och varit hemma under kvällen då polisen kommer dit. skulle vara så tacksam om någon visste, har funderat på vad den heter i omgångar i flera år nu...

71 Inlägg
8 augusti 2011
#2
är ju lite lättare att hjälpa till om du har lite mer info, typ namn på någon i filmen, vilken kanal den gick i osv.


52 Inlägg
9 augusti 2011
Trådstartare
#3
kom inte ihåg namnet på någon men jag tror den gick på 4

71 Inlägg
9 augusti 2011
#4
Om det var en serie i tv4 så är det sannolikt att den finns med i tv4 gulds kanal.


52 Inlägg
9 augusti 2011
Trådstartare
#5
om den sändes för typ mer än 5 år sedan?

71 Inlägg
9 augusti 2011
#6
ja tv4 guld visar bara gamla serier


52 Inlägg
9 augusti 2011
Trådstartare
#7
okej men jag måste ju ändå få reda på vad den heter för at hitta den där

Försöker iaf
12 817 Inlägg
10 augusti 2011
#8
Maila TV4 och fråga, bör väl funka.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
10 augusti 2011
#9
Hej!

Det kan inte vara den norska serien Ran (Rån) som kom runt 2005/2006.

Mvh
Kristofer

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

52 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
#10
jaaaaa tack!! big_smilebig_smilebig_smile


Sök