Jahapp tänkte startar en liten tråd för att dokumentera mitt lilla ombygge ifrån förra ägarens showbygge till en lite mer original bil med mer focus på motorn.
Kommer under ombyggnaden även fortsätta på det ford har gjort med front/mitt konsolen att kolfiber inspirera mer i bilen. Sen får vi väll se hur det hela komma se ut när det är klart. *spännande värre* .
Utvändigt har jag inte bestämt mig för hur jag skall göra men lämnar den orörd fram till jag bestämt mig.
Alla ljud delar säljes så någon som är intresserad finns de att köpa skickar bara ett PM
Nu skall enbart träskivan som batteriet suttit på bort och alla kablar kopplas ur och dras bort sedan skall det i en ny matta och wips tillbax till original.
Det här ska bli intressant vad du lyckas göra. Jag ska nog ta och följa det här. Jag brukar inte gilla när man tar bort ljud. Men det får jag se om du lyckas få det snyggt istället. Lycka till!!!!!
Det här ska bli intressant vad du lyckas göra. Jag ska nog ta och följa det här. Jag brukar inte gilla när man tar bort ljud. Men det får jag se om du lyckas få det snyggt istället. Lycka till!!!!!
Tack, hoppas på att det blir bra med, kommer krävas en del tid och jobb.
Men varfrö inte bara köpa en originalbil då? Det lär ju även ha blivit billigare för ljudet i den där lär ju inte vara gratis. Tillägas bör också att jag ej heller är något sort fan av ljudbyggen.
Anledning, bytade in min S3a och då den var moddad var där bara en firma som bytade in o de hade bara denna RSen. Därav
blir riktigt bra!, ska du även lackera om den eller låter du motiv lacken vara kvar? inget stort fan av motivlackerade bilar men detta motivet var riktigt snyggt och lagom!
blir riktigt bra!, ska du även lackera om den eller låter du motiv lacken vara kvar? inget stort fan av motivlackerade bilar men detta motivet var riktigt snyggt och lagom!
Jag kommer låta den vara just nu, men ev blir det om lackning i mattsvart för de väger stort, men då får jag klä om stolarna då de går i grönt.