140:- och 280 nok för frakten. Hmm. Någon som bor runt skåne som skulle kunna tänka sig att dela på frakten om man beställer några stycken isåfall. Måste ju provas.
Går du in på Plastidip färg så finns där "Create your own colour" kostar 400:- för en burk. Frågan är om vi på garaget.org kan göra ett grupp köp och få bättre pris. Kan ju kolla.
Någon som är intresserad isåfall
p.s Mailade dom precis om där finns möjlighet för grupp rabatt eller garaget.org rabatt:) d.s
Senast redigerat av AckeOfSweden (14 augusti 2011)
Jag tog lös alla tråkiga gråa plastdetaljer på bilen rengjorde med vatten å diskborste (hade tänkt köpa silikonborttagning men jula hade inte). Sprayade 1 varv och väntade 15 minuter, sprayade ett till och väntade 1 timme, sen vågade jag försiktigt montera tillbaka grejorna, gick jättebra och jag e jätte-nöjd.. blir som en "silkes-svart" yta. Update kommer väl efter vintern om allt sitter kvar eller om det är heeelt kört, det ska bli kul å se om det blir bra när man bättrar på eventuella "lacksläpp".
Jag får då fram att det kostar 50kr som postpaket om man handlar för mindre är 500kr...
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag har inte betalat ngn frakt på mina burkar än i alla fall.Köpt 1 eller 2 åt gången.Men jag har ju betalat i förskott med mitt Visa iofs.Fungerar utmärkt.
Eller har dom ändrat villkoren.Köpte senast för ca.3 veckor sedan.
Jag tog lös alla tråkiga gråa plastdetaljer på bilen rengjorde med vatten å diskborste (hade tänkt köpa silikonborttagning men jula hade inte). Sprayade 1 varv och väntade 15 minuter, sprayade ett till och väntade 1 timme, sen vågade jag försiktigt montera tillbaka grejorna, gick jättebra och jag e jätte-nöjd.. blir som en "silkes-svart" yta. Update kommer väl efter vintern om allt sitter kvar eller om det är heeelt kört, det ska bli kul å se om det blir bra när man bättrar på eventuella "lacksläpp".
Glöm inte bort att uppdatera med hållbarheten sen, arbetskamraten sprayade samma grejer på sin Fiesta ST med vanlig färg fast med plastprimer osv. men det flagnade ganska så fort för honom.