Det mesta är ju redan klart , nu är det bara småpyssel som ska gras på den , såsom bredda fälgarna bak och sätta dit gangsterkepsen .. Komma väl mer sen
Kommer nu att börja med min bil till helgen , ska försöka få upp bilder, så ni får se vraket :S Men den har gått 6081 mil , haft en brukande ägare. Hade stått i 14 år när ja vevade i gång den , gick att köra hem. Fanns bromsar bak. Men nu ska det börjas skruva.
Ja dom är ju det, Gillar också äldre modellen , men ville bespara mig lite problem så ja köpte en med 12 volt på en gång. Ska göra en egen gangsterkeps, vill inte ha plast :S
Ja dom är ju det, Gillar också äldre modellen , men ville bespara mig lite problem så ja köpte en med 12 volt på en gång. Ska göra en egen gangsterkeps, vill inte ha plast :S
haha nä förstår de, har sett ngn hemabyggd i plåt faktiskt, som ägarn låtit ytrosta kite, till en halvsliten beighe (stavning) pv, jävligt ballt
Kunde inte hålla mig , ville se hur det såg ut med vita däcksidor på Bytt ena dörren med.
Lite rostlagning krävdes. Men bara svetsa igen småhål.
Gamla dörren som satt där.. Hål igenom Haha
Nya dörren Inge hål Inredningen innan porrinredningen Rak o fin, men är lite rost man lagat på den.. Snabbild på hur den ev kommer se ut Fula dörrsidor Porriga dörrsidor Kittlar dödsskönt i håret Hatthylla fått sig en rockabilly transformation Myyysigt Vitt tak var det här Tog ett tag, men bra vart det Sprayburk is the shit Nu vet ja inte om de blir ett ovat eller 6 små rör i mitten , vi får se :S Klart man måste ha ett aaauuuugaaah horn på sig rääägerbil Mexicofiltar Ännu mer Fick bli denna nu , men ska klä denna i läder med 3 mätare i mitten sen.
Det kommer mera
Senast redigerat av NORRLANDSGOLD (1 februari 2012)
Så nu håller jag på att bygga en gangsterkeps av en gammal duetthuv. Och de verkar ju bli ganska bra.. ska tillverka fästen etc med.. Men de var en perfekt passform må ja säga