Tja grabbar och tjejer då va det dags för västerås träff 3 2011.
som vanligt kommer träffen vara på Hälla i västerås mellan hälla shopping och donken.
som vanligt tycker jag att ni som super till är idioter som säkert 90% av alla tycker ni skämmer ut er själva. alkohol har inget på en bil träff att göra. har ni folk i bilen som Super o kastar öl burkar ja då äre ju Du och din bil som för kasst rykte.
Hoppas lika många som vanligt kan komma och göra träffen till vad den är. vädret lär ju bli nice..
så 20:00 3 september vid hälla shopping..
www.fastcartp.com är samarbetspartners igen där ni kan köpa allt möjligt godis till din bil.
Senaste träffen blev de mkt smuts på Ikeaparkeringen, vilket även kom i tidningen.. Nu har dom satt dit massa stenar o blommor för o hindra bl.a. burnouts!
Senaste träffen blev de mkt smuts på Ikeaparkeringen, vilket även kom i tidningen.. Nu har dom satt dit massa stenar o blommor för o hindra bl.a. burnouts!
Ja fast tråkiga var att dem skyllde det var sen power meet.
Ja fast tråkiga var att dem skyllde det var sen power meet.
Som jag brukar säga på jobbet "gubbar som sitter där uppe o inte har minsta koll på verkligheten". I det här fallet var de dock en kvinna som smutskastade PowerMeet! Vad jag vill komma fram till är att dom inte ser verkligeheten, hällaträffarna är ej lika omtalad som PowerMeet o då vet ej dessa gubbar o tanter ngt om det heller.. O då kom PowerMeet i kläm denna gång!
va ju dock från första träffen alla plantor med mera kom på plats. allt stod redan vid #2
Nej, ringen alla burnouts gick på är nu "upptagen" ..
Åker förbi typ varje dag!
okej så det står yttligare grejer nu?
Jajemen. Massa blommor o grejer som sagt. Blev ju massa protester, halva j-a Irsta ringde kommunen å klagade på att de såg förj-t ut Nu är det slut med de.. Kollar man noga ser man alla svarta spår när man kör längs E18! O det kanske blir mer snutar nu efter att de kom ut i tidningen..
Nej, ringen alla burnouts gick på är nu "upptagen" ..
Åker förbi typ varje dag!
okej så det står yttligare grejer nu?
Jajemen. Massa blommor o grejer som sagt. Blev ju massa protester, halva j-a Irsta ringde kommunen å klagade på att de såg förj-t ut Nu är det slut med de.. Kollar man noga ser man alla svarta spår när man kör längs E18! O det kanske blir mer snutar nu efter att de kom ut i tidningen..
Som jag sa innan.. Nya IKEA istället Vore kul o inviga det.