3067
Sök

Inför: Meet of the Month #5 2011-09-03 Norrköping

oijoij-society.com
774 Inlägg
82 Inlägg
29 augusti 2011
#62
kommer


266 Inlägg
29 augusti 2011
#63
Kommer förbi!

MazdaSpeed.se
174 Inlägg
87 Inlägg
31 augusti 2011
#65
Jag kommer också! smile Så länge vädret är bra.

Blir karavan från Linköping! cool
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224865

1 738 Inlägg
31 augusti 2011
#66
Ja vad kan man göra på mom nu förtiden? Vart är ni o vart färdas man under kvällen? Tänkte ge det en chans på lördag för en gångs skull då jag inte vart på det nångång iår för det är så uselt arrangerat! Hoppas nån styr upp det hela!


29 Inlägg
31 augusti 2011
#67
940RDALLE skrev:
Ja vad kan man göra på mom nu förtiden? Vart är ni o vart färdas man under kvällen? Tänkte ge det en chans på lördag för en gångs skull då jag inte vart på det nångång iår för det är så uselt arrangerat! Hoppas nån styr upp det hela!
Börja inte nu igen! Du vet mycke väl varför det inte alltid går att styra upp nått... Tycker du att det är så jobbigt och har den inställningen ska du nog va hemma istället...

1 738 Inlägg
31 augusti 2011
#68
Civic-TJ skrev:
940RDALLE skrev:
Ja vad kan man göra på mom nu förtiden? Vart är ni o vart färdas man under kvällen? Tänkte ge det en chans på lördag för en gångs skull då jag inte vart på det nångång iår för det är så uselt arrangerat! Hoppas nån styr upp det hela!
Börja inte nu igen! Du vet mycke väl varför det inte alltid går att styra upp nått... Tycker du att det är så jobbigt och har den inställningen ska du nog va hemma istället...
Skojar du eller??? Jag ställde en fråga som jag hoppats få ett vettigt svar! O så kommer du med detta meningslösa inlägg! Men det låter som på dig att träffarna håller sån klass fortfarande så att man verkligen ska fortsätta vara hemma, så jag tar nog inte chansningen att åka in.

Lycka till


NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
31 augusti 2011
#69
940RDALLE skrev:
Civic-TJ skrev:
940RDALLE skrev:
Ja vad kan man göra på mom nu förtiden? Vart är ni o vart färdas man under kvällen? Tänkte ge det en chans på lördag för en gångs skull då jag inte vart på det nångång iår för det är så uselt arrangerat! Hoppas nån styr upp det hela!
Börja inte nu igen! Du vet mycke väl varför det inte alltid går att styra upp nått... Tycker du att det är så jobbigt och har den inställningen ska du nog va hemma istället...
Skojar du eller??? Jag ställde en fråga som jag hoppats få ett vettigt svar! O så kommer du med detta meningslösa inlägg! Men det låter som på dig att träffarna håller sån klass fortfarande så att man verkligen ska fortsätta vara hemma, så jag tar nog inte chansningen att åka in.

Lycka till
Kom till västerås träffen ist. där finns inte den här attityden wink

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

I bleed Ford blue
221 Inlägg
31 augusti 2011
#70
940RDALLE skrev:
Skojar du eller??? Jag ställde en fråga som jag hoppats få ett vettigt svar! O så kommer du med detta meningslösa inlägg! Men det låter som på dig att träffarna håller sån klass fortfarande så att man verkligen ska fortsätta vara hemma, så jag tar nog inte chansningen att åka in.

Lycka till
Hur kan du räkna med att få ett vettigt svar med den attityden du har och har haft i tidigare trådar om MOM träffarna.
Du har ju spytt galla över hur dåliga dom är och har varit.
Gör alla en tjänst och stanna hemma !

I dont need sex, the goverment fucks me every day !

1 738 Inlägg
31 augusti 2011
#71
Mr_Lightning skrev:
940RDALLE skrev:
Skojar du eller??? Jag ställde en fråga som jag hoppats få ett vettigt svar! O så kommer du med detta meningslösa inlägg! Men det låter som på dig att träffarna håller sån klass fortfarande så att man verkligen ska fortsätta vara hemma, så jag tar nog inte chansningen att åka in.

Lycka till
Hur kan du räkna med att få ett vettigt svar med den attityden du har och har haft i tidigare trådar om MOM träffarna.
Du har ju spytt galla över hur dåliga dom är och har varit.
Gör alla en tjänst och stanna hemma !
Är frågan fel formulerad eller vad är det du stör dej på? Visst jag har säkert hjälpt till o förstöra tråden men snälla du det var förra året o du gråter fortfarande för det? Tyckte bara att folk skulle få veta hur deras kväll kan sluta på Bilprovningen samt svinerier av skräp m.m som ingen tar ansvar för, inte underligt att träffarna blir förstörda av polisen o de e ren fakta! Såg inte nåt otrevligt i min fråga i tidigare inlägg som skulle trigga er att vara otrevliga självklart blir man upkäftig själv när ni skriver tebax på det sättet, nu är det ju ni själva som förstör träffarna genom att be folk stanna hemma!

Tänkte som sagt ge det en chans eventuellt tagit med några grabbar o styrt upp det hela från vårat team, men nej tack vi styr lkpg träffarna istället där det finns uppskattat o trevligt folk!


889 Inlägg
31 augusti 2011
#72
940RDALLE skrev:
Mr_Lightning skrev:
940RDALLE skrev:
Skojar du eller??? Jag ställde en fråga som jag hoppats få ett vettigt svar! O så kommer du med detta meningslösa inlägg! Men det låter som på dig att träffarna håller sån klass fortfarande så att man verkligen ska fortsätta vara hemma, så jag tar nog inte chansningen att åka in.

Lycka till
Hur kan du räkna med att få ett vettigt svar med den attityden du har och har haft i tidigare trådar om MOM träffarna.
Du har ju spytt galla över hur dåliga dom är och har varit.
Gör alla en tjänst och stanna hemma !
Är frågan fel formulerad eller vad är det du stör dej på? Visst jag har säkert hjälpt till o förstöra tråden men snälla du det var förra året o du gråter fortfarande för det? Tyckte bara att folk skulle få veta hur deras kväll kan sluta på Bilprovningen samt svinerier av skräp m.m som ingen tar ansvar för, inte underligt att träffarna blir förstörda av polisen o de e ren fakta! Såg inte nåt otrevligt i min fråga i tidigare inlägg som skulle trigga er att vara otrevliga självklart blir man upkäftig själv när ni skriver tebax på det sättet, nu är det ju ni själva som förstör träffarna genom att be folk stanna hemma!

Tänkte som sagt ge det en chans eventuellt tagit med några grabbar o styrt upp det hela från vårat team, men nej tack vi styr lkpg träffarna istället där det finns uppskattat o trevligt folk!
Tycker att allt detta snag e helt onödigt brukar åka på båda träffarna och båda e lika bra tycker jag o man bästämmer själv vilken man åker så gör det istället för att snacka skit

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

oijoij-society.com
774 Inlägg
31 augusti 2011
#73
Får nog lämna in handduken tyvärr, blivit bortbjuden samt att de är nära västerås så ger de en chans med smile


45 Inlägg
1 september 2011
#74
vet något ett bra sätt att komma in på parkering för att slippa polisen så man kan undveka att kvällen slutar på bilprovning... smile

66 Inlägg
1 september 2011
#75
Ett under att garagets moderatorer inte vaknat till liv än tongue

Volvo FTW

29 Inlägg
1 september 2011
#76
skylinetokig skrev:
vet något ett bra sätt att komma in på parkering för att slippa polisen så man kan undveka att kvällen slutar på bilprovning... smile
Det går inte att garantera men om man inte buskör och håller på så minskar nog chansen.

45 Inlägg
1 september 2011
#77
ajja får väl bli oh åka in sent och höra med folk därinne hur polisen är, bara evon kommer hem så!

Snickare
407 Inlägg
1 september 2011
#78
Civic-TJ skrev:
skylinetokig skrev:
vet något ett bra sätt att komma in på parkering för att slippa polisen så man kan undveka att kvällen slutar på bilprovning... smile
Det går inte att garantera men om man inte buskör och håller på så minskar nog chansen.
Dom har väl bara gått in för det ordentligt en gång detta år med massa besiktningar?  annars bara nån enstaka.


61 Inlägg
1 september 2011
#79
Fyfan! Det blir att åka med min gula 855!  Tyvärr fick jag en moppe i fronten häromdan så den e inte så vacker framtill sad    Den här träffen vill jag se Däck rök o lite drifting big_smile  Så var inte blyga grabbar big_smile
Tyvärr driver bilen i fel ände sad


12 086 Inlägg
2 september 2011
#80
Jag hörde att snuten öppnat upp bilprovningen och skickar en massa bilar dit under träffarna, är det sant?


Sök