Sveisa egentlig sammen venstre skjerm forige uke, men når jeg satt bilen riktig vei igjen så syntes jeg ikke det var likt nok som på høyre. Så idag kappa jeg det ut igjen og punkta det fast igjen på nytt. Nå er det 99.9% likt på begge sider Ser iallfall likt ut i mine øyne:
Fan en av dom bästa bildtrådarna jag sett EVER. Sjukt fin bil du har! SJUKT! Gratulerar till att du fick godkänt ombyggningen också! :-)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
Ser fördjävla bra ut, precis som vanligt :-) Var i Norge är det du håller till?
Var en tur i Uddevalla og henta meg oljetråg og svinghjul idag. Noter dere at det ikke kommer til å være stort igjen av noen av dem etter de er ferdig modifisert;P
Fikk en liten sak idag å, om dere kan tenkte dere hva det skal bli
Også er det sveisa/punkta igjen det siste av rusthull på bilen:)
Igår fikk jeg tilpassa og punkta fast "boksingen" av vangen på høyre side. Må bare modifisere litt i bakkant, ellers så er det sånn her det kommer til å se ut.
Måtte avlaste hekken på bilen når jeg skulle bokse inn, så det ble en litt scetchy konstruksjon. MEN det fungerte.
Kom også fram til at jeg må kappe i filler girkasse og mellomaksel tunellen etter en liten konsultasjon med Euro-96 på VCCN forumet ang. å få ordentlig plass til T56 kassa. Hadde håpet jeg skulle slippe å gjøre det, men må man så må man