Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Er nå offisielt ferdig med å bredde bilen bak å fjerne res. hjul baljer. Også sømsveising fra torpedo og bakover. Så har jeg begynnt å se litt på åssen jeg skal lage de nye festene for nedre bærebru. OG har fått hengt opp enda noen dekk
Har hengt opp litt isolasjon forran porten. Varmen bokstavlig talt står rett ut av den, så det var godt å få det gjort
Noen som kjenner igjen hva det er? hehe
Fikk gjort ferdig de nye festene idag idag, og har begynnt å gjøre reint bakstillinga for tektyl å dritt. Så KANSKJE det blir testmontering av bakstilling imorra.
Da var bilen nede på bakken igjen Å NÅ er jeg fornøyd med maks senk Fortsatt 3-4cm fjøringsvei igjen på de siste bildene Ser også at det jeg gjorde med nedre bærebru bak fungerte som tenkt Det er forresten 5,5cm klaring mellom bakken å motor traversen, men det her er jo med ribba kjerre.
Bra jobbat, bra o snyggt gjort. Jag kommer snart tillveka några fjäderbenstag i kolfiber, dom hommer vara ovala i formen med uniballs i ändarna kanske är något för dig.. Magnus
Okej, man kan ändra mitt stag med olika fästen.. Jag gör ett ovalt ihåligt rör i kolfiber sen limmar man fast cnc frästa ändar och då kan man variera ganska mycket.
Henta meg en coil jeg tenkte å se åssen passa på 16v toppen istad. Også fikk jeg dreid til noen distanse hysler sånn at jeg får sjekka hvilke spacere jeg kan og må ha
Også fikk jeg så klart slått i et par lange bolter å hengt på caliperne og prøvd meg fram litt med forskjellige bredder på spacere ;D
Punkta sammen skjermen der jeg skal ha den her om dagen, synes det blir fin kurve på skjermen sånn som det her, om jeg får lov å si det selv:P Kommer til å forlenge stagene som skal være i fram og bakkant av skjermene også. Også blir buene valset etter det.
Har pr. idag sagt fra meg stillingen min i styret til Street & Crusin' Club Halden som har krevd en del sene kvelder og mist to torsdager i uken. Så håper jeg kan få litt mer tid å pågangs mot fremover til å holde på med denne bilen.
Imorra så skal jeg få laget noen "sveise-tvinger" som jeg skal bruke når jeg sveiser sammen skjermene. Av denne typen her:
Har også kommet dit hvor jeg snart må tenke på å få overflate behandlet diverse skruer, klips, braketter osv. Så i den annledning så lurte jeg på om det er noen her inne som vet om et sted her i landet (helst østfold/østlandet) som legger nikkelpletting og eller andre typer for overflate behandling.