A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
27 augusti 2011
Volvon pga att jag ej gillar volvos! Men faktiskt skulle jag sålt DeVillen. Håller med de andra, du har nog roligare med willysen och Volvon än med Cadillacen. Cruising? Gör det med Willysen! Mycket coolare att cruisa i den än Cadillacen.
Sälj Willys sen....minst använning under året....vet att du gillar o cruisa....o lite bus kan man ha volvon till... men alltid är de svårt o sälja sina leksaker...hehe....willyssen är ju grym :-(
Behåll Cadillacen sälj resten, jänkare och cab, de är ju de man vill ha Intressant med Ls1 i 240 får jag säga ändå, tummen upp för det
Vad menar du Willys jeep tillverkades om jag inte minns fel i Ohio usa och "cab" är det ju också så det är ju med en "jänkare och cab" Hade sålt den bilen jag såg minst glädje i att köra då ingen av dom direkt är en "pendlarbil" så vill man ju få ut så mycket nöje som möjligt av den.
Jeepen. Motivering: Minst användning om året , ingen bil man direkt " cruisar " i heller. Åker hellre cadillac på cruising än jeep... Volvon ser ju ut att vara en förbannat grym bil! ( hatar volvos så tar emot att säga ) Men pga LS1 !
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
28 augusti 2011
Children-Of-Bodom skrev:
Jeepen. Motivering: Minst användning om året , ingen bil man direkt " cruisar " i heller. Åker hellre cadillac på cruising än jeep... Volvon ser ju ut att vara en förbannat grym bil! ( hatar volvos så tar emot att säga ) Men pga LS1 !
Jag skulle i ärlighetens namn hellre cruisa runt i en Willys Jeep. Liiite coolare och jag gillar att vara udda/köra udda saker så då passar ju det perfekt! Ingen Cadillac som är en dussinbil