2852
Sök

Saluråd . Vilken bil Ska jag sälja ?

Reparatör
630 Inlägg
27 augusti 2011
Trådstartare
Behöver lite råd om att just sälja någon av mina bilar för kommande projekt . Vilken  tycker just du att jag ska sälja och varför tycker du så ?

1 798 Inlägg
27 augusti 2011
rätt omöljigt för oss o svara på vilken gillar du mest o så vidare de är bara du som kan bestämma vilken du helst gör dej av med

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

841 Inlägg
27 augusti 2011
sälj jeepen ....sälj den för vettifan   volvon o cadden ser finare ut helt enkelt

Reparatör
630 Inlägg
27 augusti 2011
Trådstartare
dadooo skrev:
sälj jeepen ....sälj den för vettifan   volvon o cadden ser finare ut helt enkelt

Du vet ingen som e sugen på en värstingwillys med v8 då tongue

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
27 augusti 2011
skulle utan tvekan sälja Devillen..men jag hatar långsamma tunga as till jänkare smile

volvon kan man glida i köra fort osv osv..jeepen kan göra allt som volvon inte klarar av alltså åka i lera och svina rent allmänt

devillen kan bara göra en sak åka långsamt! smile

Kör fort så hinner inget hända...

1 482 Inlägg
27 augusti 2011
Jeepen först
Sen Cadillacen
Sist volvon.

BLT Service
Theracords Music Label

Aldrig nöjd
804 Inlägg
27 augusti 2011
Sälj Volvon så fort som möjligt.

Livet är för kort för att äga Volvo.

163 Inlägg
27 augusti 2011
Cadillacen hade jag sålt, mest för att jag personligen inte gillar långsamma jänkare som Growe sa smile

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
27 augusti 2011
Volvon pga att jag ej gillar volvos!
Men faktiskt skulle jag sålt DeVillen. Håller med de andra, du har nog roligare med willysen och Volvon än med Cadillacen. Cruising? Gör det med Willysen! Mycket coolare att cruisa i den än Cadillacen.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

5 111 Inlägg
27 augusti 2011
Hade väl sålt cadillacen med motiveringen att den snart är mer dussinbil än en 240... lol

Då är jag ju ganska så såld på willys jeepar också så jag kan inte ge ett så vidare opartiskt svar. tongue

39 Inlägg
27 augusti 2011
Sälj Willys sen....minst använning under året....vet att du gillar o cruisa....o lite bus kan man ha volvon till...
men alltid är de svårt o sälja sina leksaker...hehe....willyssen är ju grym :-(

Mvh jyrki

Turbo Tok :-)

1 Inlägg
28 augusti 2011
Sälj raggar släden .. Roligare med dom andra grejerna smile

V8 de bästa som finns!
1 094 Inlägg
28 augusti 2011
Behåll Cadillacen sälj resten, jänkare och cab, de är ju de man vill ha big_smile
Intressant med Ls1 i 240 får jag säga ändå, tummen upp för det cool

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

388 Inlägg
28 augusti 2011
Niklasw skrev:
Behåll Cadillacen sälj resten, jänkare och cab, de är ju de man vill ha big_smile
Intressant med Ls1 i 240 får jag säga ändå, tummen upp för det cool

Vad menar du Willys jeep tillverkades om jag inte minns fel i Ohio usa och "cab" är det ju också så det är ju med en "jänkare och cab"wink
Hade sålt den bilen jag såg minst glädje i att köra då ingen av dom direkt är en "pendlarbil" så vill man ju få ut så mycket nöje som möjligt av den.

Nybörjare
75 Inlägg
28 augusti 2011
Skulle personligen inte sälja någon bil just nu om man inte måste. Alla kommer hem från semestern och har tömt plånboken över sommarn.

Skulle vänta till nästa säsong med att sälja bilen då du kanske kan få 10-30% mer än vad du kan få nu.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
28 augusti 2011
Jeepen.
Motivering:  Minst användning om året , ingen bil man direkt " cruisar " i heller. Åker hellre cadillac på cruising än jeep...
Volvon ser ju ut att vara en förbannat grym bil! ( hatar volvos så tar emot att säga ) Men pga LS1 !

C H E V R O L E T <3

Reparatör
630 Inlägg
28 augusti 2011
Trådstartare
tackar än så länge för era svar . mycket funderingar blir det smile

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
28 augusti 2011
Children-Of-Bodom skrev:
Jeepen.
Motivering:  Minst användning om året , ingen bil man direkt " cruisar " i heller. Åker hellre cadillac på cruising än jeep...
Volvon ser ju ut att vara en förbannat grym bil! ( hatar volvos så tar emot att säga ) Men pga LS1 !

Jag skulle i ärlighetens namn hellre cruisa runt i en Willys Jeep.
Liiite coolare och jag gillar att vara udda/köra udda saker så då passar ju det perfekt! Ingen Cadillac som är en dussinbil wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

1 Inlägg
28 augusti 2011
Sälj för f...n inte caddyn iaf.!!!!

1 327 Inlägg
28 augusti 2011
Jag skulle sälja Cadillacen för att det är den minst intressanta av de bilarna.

Sök