3137
Sök

Styling saab 93

78 Inlägg
28 augusti 2011
Trådstartare
Hej!
Jag har en saab 93-03 ss som jag är lite sugen på att styla lite. jag ska försöka mig på att såga ut och montera in runda ljus längst ner på främre kofångaren. någon annan som har tips på snygga styling tips?
Tack på förhand!

744 Inlägg
28 augusti 2011
Vad är det för 9-3:a?
Ett Aero-paket, sänkning och ett par grymma fälgar kommer du långt på smile
Vad har du för budget?

78 Inlägg
30 augusti 2011
Trådstartare
Det är en SS har ingen koll på utrustningspaket i den men det är en vanlig 1.8t fast med vingen på bagageluckan. dock steg 1 trimmad som ger 204 hästar. vad kostar aero paket? vad ingår? Har du tips på några läckra fälgar som skulle sitta fint?smile tack för svar!

767 Inlägg
30 augusti 2011
kolla på speedparts.se dom rear ut snygga fälgar

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

6 Inlägg
31 augusti 2011
kolla på Realcar.se, där köpte jag min frontspoiler, sidokjolar och bakspoiler till min SS.

78 Inlägg
31 augusti 2011
Trådstartare
Tack för bra svar! något andra smådetaljer som man kan göra som inte kostar multum?smile Tack på förhand!

750 Inlägg
1 september 2011
warne skrev:
Tack för bra svar! något andra smådetaljer som man kan göra som inte kostar multum?smile Tack på förhand!

Vit blinkers, tonde rutor, dekaler och tonade bakljusen. wink

« ʂpʟ ɗʏŋɑɱɪɕʂ, кейɯɔɔð, β2 ɑʊðɪɔ »
Dцьstэp

1 697 Inlägg
1 september 2011
Kolfibervinyl på listerna inne i bilen.

744 Inlägg
1 september 2011
Fick inget riktigt svar på vad du hade för budget? tongue
Med Aero-paketet menade jag Aerons kjolpaket smile

Har hållt på en heldel med just SS:en, så jag skulle kunna hjälpa dig med lite förslag skulle jag tro.
Vad har du för budget? Vad är målet/kraven med bilen? smile

105 Inlägg
1 september 2011
Vart får man tag i aero paket ?? smile
Senast redigerat av Jockew93 (1 september 2011)

78 Inlägg
2 september 2011
Trådstartare
budgeten är inte speciellt hög. 5000 kr kanske. Men målet med bilen är väl egentligen och göra små grejer på den som inte kostar allt för mycket men som ändå syns. jag har tex bytt ut bakljusen mot några med blått sken och har även köpt nya halvljus med blått sken för att få till en snyggare ljus bild. Jag funderar på om du gjorde några små grejer på bilen som inte kostade så mycket?smile budgeten är inte den starkaste när man är nybliven student:)

2 271 Inlägg
2 september 2011
Jockew93 skrev:
Vart får man tag i aero paket ?? smile

på Saab.

Sök