3332
Sök

Varför röstar ingen eller skriver inlägg

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 augusti 2006
FireTraXX skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
FireTraXX skrev:
Men varför klaga egentligen, lägger de ingen kommentar har de inget att säga om bilen.
T.ex så har jag totalt över 1000 besökare men bara ca20 kommentar och kanske 10 röstningar, det är itne hela världen, hellre det än att de skriver Blatte Mit Wagen och ger en etta.
Det är ju itne speciellt kul efter att ha lagt 500 000 på en bil.

köp en bil för 20tusen och lägg 480 på stylingen hade du nog haft 10tusen besökare och 2tusen kommentarer och 1500röstningar varav 500ettor och 1000or..  men en org bil min är til 90%org .. de finns många på garaget som bara blir sura när dom ser en helt org bil o röstar en etta.. för ren tekniskt sätt är inte orörda vanliga svensson bilar välkomna.

Nä vet, men vänta bara tills jag köper en 3-serie:D
Då blir den mycket fräckare än dessa, fast jag kommer inte gråta ifall ingen kommenterar eller röstar ändå:P

hehe nej men alltså om du abra skulle slänga på ett par feta fälgar skulle du säkert få mkt mer respons så det jag menar är ta inte åt dig.. skit många som skriver till mig "va ful bil du har" då brukar jag svara "ja vet.. "

Bmw osv..

2 652 Inlägg
20 augusti 2006
UseDubbelTurbo skrev:
FireTraXX skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

köp en bil för 20tusen och lägg 480 på stylingen hade du nog haft 10tusen besökare och 2tusen kommentarer och 1500röstningar varav 500ettor och 1000or..  men en org bil min är til 90%org .. de finns många på garaget som bara blir sura när dom ser en helt org bil o röstar en etta.. för ren tekniskt sätt är inte orörda vanliga svensson bilar välkomna.

Då blir den mycket fräckare än dessa, fast jag kommer inte gråta ifall ingen kommenterar eller röstar ändå:P

hehe nej men alltså om du abra skulle slänga på ett par feta fälgar skulle du säkert få mkt mer respons så det jag menar är ta inte åt dig.. skit många som skriver till mig "va ful bil du har" då brukar jag svara "ja vet.. "

haha

hmmmm
1 094 Inlägg
20 augusti 2006
kan ju säga att jag inte heller får så kätte mkt komentarer + röstningar på min bil. fast den inte är orginal. okej den är inte så jävla snygg men den är helt ok för mig

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2006
UseDubbelTurbo skrev:
FireTraXX skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Palla slänga på feta fälgar på en 5-serie med ryggsäck:P

Gillar ditt svar när folk skriver så till dig:D

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
20 augusti 2006
FireTraXX skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
FireTraXX skrev:

Släng på 20 "....då ser de nog tillräckligt fet ut^^

Allt för den där jävla hatten!

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2006
THEBADGUY skrev:
FireTraXX skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Hellre 19" på en 320 coupé -00/01

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
20 augusti 2006
FireTraXX skrev:
THEBADGUY skrev:
FireTraXX skrev:

Hellre 19" på en 320 coupé -00/01

hehe jo...de blir nog inte så dumt de heller wink

Allt för den där jävla hatten!

3 113 Inlägg
20 augusti 2006
jag låter bli att rösta på bilar som jag inte gillar.. jag har minst gett ut 3:or!
har läst och hört så mycket med det snacket om avundsjuka personer som ger 1:or... jag känner det som lite olustigt... hmm varför finns 1-2p när de bara ger problem? visst vill man att personer ska rösta så ärligt som möjligt men det verkar ju inte funka sad

Semper Fi

12 086 Inlägg
20 augusti 2006
Jag skriver på 1 av 50, lämnar betyg på 1 av 100.. tyvärr =P orkar inte lägga ner så mkt energi på varje bil.. ser man något man tycker om så kommenterar jag!

Visst finns de sånna som hatar Supror, men tycker de ser så jävla tråkigt ut att rösta skit på en sån bil lr vilken bil som hällst. Så jävla destruktivt på något sätt

200sx Driver
366 Inlägg
20 augusti 2006
Jag brukar i regel skriva en kommentar varje gång tongue
Jag brukar inte bara rösta efter bilens utseende, man kan ju även tänka på allt jobb som ligger bakom.. Finns flera bilar som är riktiga konstverk men jag kanske inte tycker dom är spec snygga men jobbet bakom dom är grymt smile Iof ska man ju rösta på bilen men vafan wink

-=Nissan 200sx s13 =-

Satans Kung
467 Inlägg
20 augusti 2006
Jag är riktigt dålig på att skriva o lämna betyg men försöker bättra mig..

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

189 Inlägg
20 augusti 2006
jag kan också erkänna att jag inte skriver så många kommentarer, men som mr lemon ovan här så lovar även jag att försöka bättra mig.

///M

8 156 Inlägg
20 augusti 2006
Jag kan väl erkänna att jag inte skrivit speciellt många kommentarer...
(inte om man tänker på hur många bilar som jag besökt.)
Men däremot har jag röstat på nästan 4000 bilar.

Önskar att en tiondel av dessa kunde besöka min bil och avlämna en röst...
Eller iaf att alla i den här tråden gjorde det.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Direktör
305 Inlägg
20 augusti 2006
Trådstartare
Roligt att höra saningen bakom alla här smile men det jag känner själv som nog fler än bara jag känner, Dom flesta av alla här lägger ner tid på sina bilar och sidor, alltid roligt när man får någon kometar eller röst på sidan...... annars kunde vi haft egna hemsidor som folk kunde kikat in på tongue

Speed limit are only for pussy

32 Inlägg
21 augusti 2006
Jag är ganska duktig på att kommentera o så. Svarar alltid om jag fått ngt, fast jag får visst inte så mkt .

Have it!

Sök